Nye produkter fra TDC?

• Bruger
  • 20 kommentarer
Hej! 

Som overskriften fortæller, skulle der eftersigende være nye produkter på vej fra TDC, i dette tilfælde inden for kategorien bredbånd. 

Der er tale om bredbånd leveret over flere kabler af gangen (bundled kobberpar). Jeg bliver nød til at spørge, er der nogen der ved mere om produktet? hvor/hvornår det bliver tilgængeligt? Og ikke mindst hvad kan man forvente af produktet? Er det overhovedet sandt eller hvad? 

kan man få det som privat? (i så fald, ja tak!)

TDC manden jeg snakkede med sagde noget om det ville komme med symmetriske hastigheder: 10/10 - 20/20 eller noget i den dur.. er det noget man skal regne med, eller er det bare noget de siger så man ikke giver helt op på TDC's produkter?

Det skulle eftersigende være i testfasen nu, men det kunne da godt være der var nogen med større indsigt end mig? KAN MAN VÆRE MED I TESTFASEN SOM PRIVAT/TESTPILOT?!?!? (spænende!)

Andre der har hørt den samme sang? 

Kunne godt lige overskue et alternativ til det man har nu ..

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg ved at det er i testfasen nu. I flere uger har der været fejl for GSHDSL-kunder fra tdc, hvilket er dette, som du beskriver. Dog er dette ikke (ifølge Wikipedia) et dobbelt-par, men alligevel fremgår dette af driftsinformationerne

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=-777040833&dogtag=p_help_abo_drift_bip

- Glæder mig, hvis disse produkter vil blive tilbudt løbende.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nyuu har modtaget fra andre medlemmer.

Når det drejer sig om fremtidens bredbånd, så tror jeg nærmere vi skal forvente noget trådløst med f.eks. 90/90

Jeg tror både kobbernettet og fibernettet får baghjul når vi får de første trådløse bredbånd i den nye generation. Så vidt jeg ved, er TDC meget langt med deres test udi disse ting. Men lad os nu se.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Trådløst virker fremragende - hvis man bor lige ved siden af masten....

Vi er nogen der i dag ikke engang har almindelig GSM-dækning - endda ved siden af en stor vej lidt udenfor Nyborg. Næ - fiber og kobber bliver fremtiden meget længe endnu hvis man bare bor marginalt udenfor de store bycentre.

Vh

Peter

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nyuu har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg tror nu heller ikke fremtidens trådløse net vil benytte de nuværende kanaler, jeg tror der kommer nye og langt flere accespunkter til den/de nye generationer trådløst bredbånd

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Gshdsl har været solgt til enkelte erhvervskunder i en periode men er sat lidt på hold da der ventes på firmware fra cisco som er fri af de fejl som var i 1. version. Produktet er op til 4 linier bundlet i en speciel router. For at det kan erhverves kræves der at der i forvejen er oprettet 4 trådpar ind på adressen. Det er ikke et produkt man kan få oprettet med ekstra gravning.

mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P