Nye outlook hvordan?

hej 

hvordan får jeg min tdc mail til at virke i den nye outlook ?

har prøvet snart alle mulige måder men jeg kan ikke få den til noget

[i]

6 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Mener du den indbyggede mailklient i Windows 8?

Den understøtter nemlig endnu ikke vores POP3 løsning, og det vil derfor være en bedre idé at bruge Windows Live Mail og tilføje den til paletten.

Ellers er der en alternativ løsning igennem www.outlook.com du kan bruge, men vil gerne lige vide om det er det du mener først Glad humørikon

/Alex

hej  

nej  jeg menet den nye i office pakken  outlook 2013  

Hej

Jeg har det samme problem med office 2010. Installationen går fint, men outlook meldes offline. Testmail kommer fint ind i min tc webmail, men kommer ikke igennem til min outlook.

Vibeke

hej voll

jeg har svaret dig her: /t5/Mit-TDC/Ops%C3%A6tning-af-quot-mail-quot-i-Windows-8/m-p/106850#M9983

Jeg har Outlook 2013 på windows 8. Jeg kan heller ikke oprette min TDC e-mail konto i Outlook 2013. Er der en løsning? ingen problemer med ældre versioner.
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Vi har endnu ikke oprettet support på Outlook 2013, da det er en meget ny mailklient. Men jeg ser ingen årsag til det ikke skulle virke med en korrekt opsætning, da den skulle være kompatibel med en POP3 mail platform.

Prøv evt. at finde hjælp her: http://office.microsoft.com/en-us/support/set-up-email-in-outlook-2010-or-outlook-2013-HA102823161.aspx

/Alex

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P