nye kanaler på familie pakken og viasat pakken

• fpo
  • 0 kommentarer
ved noge om der kommer nye kanaler i den nærmeste fremtid

10 Kommentarer

Jeg spørger om der erb planer om udvidse af viasat pakken eller familie pakken

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Pulvermos har modtaget fra andre medlemmer.

Helt ærligt,

Hvorfor oprettet du en ny bruger hele tiden for at spørge om dette?

Vil høre om man skal betale for den golf kanal på viasat? og hvis,hvordan man opsiger den?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

så vidt jeg kan se er Viasat Golf en del af viasat pakken, du bbetaler der for ikke ekstra udover det du betaler for viasat pakken.

kommer der ikke nye kanaler  zone reality

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Indholdet at TV Pakkerne vurderes og ændres som altid løbende. Eventuelle ændringer vil som tidligere blive udmeldt via de officielle kanaler, dvs. enten med brev eller på TDC's hjemmeside. Eventuelle ændringer i pakkeindhold vil derfor ikke blive annonceret i en tråd på Forum, før det er officielt.

Mvh. Gitte

Jeg kunne osse godt tænke mig lidt nye kanaler blandt andet TV2 news og en mindre viasat pakke at vælge imellem, men jeg vil foreslå alle som ønsker det samme at skrive til TDC.

Hvor søren skulle de vide fra at der er folk som ønsker det hvis de ikke får det at videGlad humørikon

Kunne også godt ønsker mig en viasat pakke uden de old school tv1000 pakker..

Og hvor bliver de gratis HD kanaler af ??? For når You see kunder får dem gratis burde vi som home trio kunder også.. Trods alt samme ejer..

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Bare for de Bilka sælger 2 liter mælk på tilbud, så vil du altså også have det samme tilbud i Netto, det er jo samme ejer.

Mvh

Kim

Er det kun mig.. eller er der andre der også "savner" Playhouse disney?? en smadder go kanal til børnene fra 2 til 5 års alderen!!!

Nogle der ved om der er planer om at få den inført i familipakken??

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)