Nye beskeder i voicemail til bredbåndstelefoni

Hej

Jeg har en Siemens SL780 trådløs telefon med understøttelse af voicemail (fra udbyder, som eksempelvis TDC). Jeg har bredbåndstelefoni, og voicemail virker for så vidt godt nok (jeg kan ringe op, aflytte, slette mm.), men jeg får ingen meddelelse på telefonen om, hvorvidt der ligger beskeder til mig.

I manualen til telefonen står der: "

Hvis der kommer en besked til dig, ringer telefonsvareren på nettet dig op. På displayet vises nummeret til telefonsvareren på nettet, hvis du har aktiveret Vis nummer. Hvis du besvarer opkaldet, afspilles de nye beskeder. Hvis du ikke besvarer opkaldet, gemmes telefonnummeret til telefonsvareren på nettet på listen med ubesvarede opkald og besked tasten blinker."

Men jeg bliver ikke ringet op.

Er der andre, der oplever det samme?

Understøtter TDC ikke denne måde at meddele nye beskeder i Voicemail?

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Nohinedo

Tak fordi du har valgt at stille dit spørgsmål på TDC Forum.

Som udgangspunkt understøtter vores Bredbåndstelefoni-produkt de fleste services. Jeg har talt med en god kollega, som fortæller mig, at der ikke umiddelbart bør være nogen problemer med den tjeneste, du forsøger at bruge. Dog kan der være nogle problemer med opsætningen/kodningen af din telefon, hvor jeg må henvise dig til producenten eller den butik telefonen er købt.

At jeg ikke bliver ringet op af TDC (i tilfælde af at der ligger en besked til mig), kan vel ikke skyldes en forkert opsætning af telefonen??

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)