Nyankommen bredbåndkunde kan ikke få adgang til tdcplay


Hej

Jeg er tilbagevendt tdc kunde og kan i den forbindelse ikke aktivere tdc play, med de oplysninger tdc vil have. tdc skriver, at jeg har indtastet entet tlf nummer eller kontonummer forkert, men det har jeg ikke (Mit bredbånd og fastnet telefoni er aktivt fra idag - er sat til og virker). Hvad gør jeg?? Vil meget gerne ha adgang inden nytårsaften.

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey pepsi

Velkommen til forum og TDC Play. Prøv at give kollegaerne på 80808047 et kald. De kan muligvis se om du er på vej igennem systemet.

Krydser fingrer for at det lykkes inden i morgen

DBH

C

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)