Ny udbyder, men beholder gammel mailadr og har fået nyt opkaldsnr ???


  • 0 kommentarer
Jeg har haft en TDC mail og har også en webmail hvor jeg kan se de samme mail's. Jeg får ny udbyder i januar 13 og tdc har accepteret, at jeg kan beholde min gl. mail adr. mod betaling. På ordre bekræftelsen står at jeg har fået nyt opkaldsnr 16101 og jeg skal ændre min opkaldsprofil???

Jeg bruger Outlook til at modtage/sende og bearbejde mine mail's.

Hvordan kan jeg i Outlook ændre min opkaldsprofil til dette nr. som jeg har fået aflyst af TDC ??? Eller er det noget helt andet jeg skal?

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg tror du skal tage kontakt med kundeservice. Mit gæt er at du har fået et forkert brev.

16101 er det gamle opkaldsnummer for akustiske modems - men jeg tror ikke at det kan bruges mere.

Vh

Peter

du skal ikke ændre noget i outlook, det er fordi mail og det gamle opkalds abbonoment er i samme system.

når du får resat dit mail password, så der også mange gange adgangs kode til din opkaldsforbindelse.

så bare ignorer den del

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)