Ny topmenu på tdc.dk

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

• Tidligere administrator
  • 920 kommentarer
Lige nu lægger vi ny menu på tdc.dk.

Mens vi opdaterer, kan du opleve midlertidige problemer.

Tryk eventuelt F5. Læs om den nye topmenu her: http://tdc.dk/nu/publish.php?id=33553

Du er velkommen til at lægge en bemærkning i denne tråd, hvis du oplever noget, du synes vi skal vide [i]

Hilsen

7 Kommentarer

Ved den "fine" login nøgle, kan jeg IKKE logge ind, FLOT tdc.

Hej Carlotheman

Ja det var jo et konstruktivt svar Blinkende humørikon

TDC:

Det nye login på sort bjælke. Efter tredie klik dropper bjælken ned og bliver stor.

Skriver mit brugernavn. Klikker i pasword kassen hvor det så automatisk står. klikker på log ind.

Der sker ikke noget.

På stor sort bjælke ude til venstre står log ud - Det virker Glad humørikon

I IE10 skal jeg forsats trykke 3 gange for at få den store sorte bjælke frem.

I chrome virker login procedyren.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Du kan opleve problemer med log ind her på forum i forbindelse med den nye topmenu. De er ved at blive rettet som jeg skriver.

Indtil det virker, kan I bruge det log ind, som er helt nede i bunden til højre. Det ser sådan ud:

logind_bund.jpg

Vi hører stadig gerne, om jeres oplevelser.

Tak

Hej.

To valgmuligheder på den nye topmenu virker ikke. Det drejer sig om "Hjælp" og om "Mit TDC".

Den grå menu oven over den sorte menubjælke vises ikke når der scrolles ned. Så er det kun den sorte, der vises. Det er måske et bevidst valg?

Login har jeg ingen problemer med, tværtimod er et problem fra tidligere login-boks løst. Det drejede sig om at få Norton Identity Safe til automatisk at udfylde brugernavn og password. Det virker nu. Så mangler TDC blot også at rette login på TDC Play-siden til samme teknik, da Norton Identity Safe ikke virker på Play-siden (det gjorde den på den gamle Play-side).

Hej

"Hjælp" og om "Mit TDC" og alle andre hoved- og underlink viker hos mig på ie10.

Login på bjælken, virker forsat ikke. Trist humørikon Patrick er orienteret.

Jeg syns faktisk det er en super god og forbedret tdc-forside.

Det er blevet meget nemmere at finde de ting jeg leder efter. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)