ny TDC kunde


Jeg er lige blevet TDC kunde.
TDC har givet mig et godt tilbud på TV,internet samt mobiltelefoni, hvilket jeg er glad for.
Jeg fik installeret mit produkt i går d. 14/11 og glædede mig til at komme igang med at bruge det.
Havde desværre en fejl på kablet på min grund som skal udbedres en af dagene.
Men så kunne jeg jo bruge mit TDC Play som er med i mit abonnement.

Men da jeg prøvede igen her fra morgenen af at se på Play havde jeg stadig ikke nogle valg muligheder.
Altså kunne jeg ikke se noget på Play.
Derfor ringer jeg til TDC og får at vide at der går op til7 dage før det vil blive aktiveret.....?!?
Jamen jeg er da kunde fra d. 14/11 hvorfor sørger man ikke for at det kører fra dag 1...?!?
Man har fået nogle tilvalg gratis for at prøve dem en måned men det starter man med at barbere en uge af da man ikke kan få det op at køre fra starten af...?!?
Ikke den bedste start vil jeg sige.
Men må vente tålmodigt på at der sker noget....

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)