Ny play app til Windows 10

Hej TDC

Vil gerne høre om i kommer med en opdatering af jeres play app til Windows når Windows 10 kommer på gaden? I kan jo allerede nu hente en udgave ned som udvikler og lave en app på forskud som kan bruges både på mobil, tablets og pc, ville være rart hvis i fulgte med udvilkingen så os som ikke er gift med android eller apple også kan få et ordenligt produkt vi betaler jo trods alt det samme som alle andre[i]

Hilsen Kim

1 Kommentar

Hej Kim

Dette er et kundeforum hvor kunder prøver at hjælpe hinanden med tdc produkter. 

Du kan læse mere her 

Forumteamets velkomsttråd.  og det står også på forsiden at der ikke ydes personlig support.  

Helt ekstraordinært svarede Stefan fra TDC dig i din første tråd, men du skal nok ikke forvente svar fra TDC her i denne tråd. 

Har du prøver at søge på nettet?  Nogen gange sker det at der lækkes nyheder andre steder, og det kan jo også være andre kunder ved noget om det du spørger om.  

Forresten er Windows 10 vel kun på prøvestadiet og ikke officielt frigivet endnu, eller er der noget jeg har misforstået?   Jeg har i hvertfald lige været i elgiganten og spurt om jeg kunne købe en maskine med styresystem W10, og den jeg snakkede med mente at der nok ville gå et år, før maskiner med W10 ville komme i handlen. 

Måske er det derfor at TDC udviklernerne lige klapper hesten. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)