Ny Play app i mit TDC

Hej folkens, Blev ret glad da jeg så at der var kommet en ny Play app, da jeg syntes den "gamle" var lidt buggy. Mit TDC app'en er i sig selv ret fed og man kan nogle fede ting med TV osv. Men Play delen er om muligt meget ringere en den første app. Jeg installerede den på min iPhone og den levede fuldstændigt sit eget liv. Valgte en sang og den spillede en anden. Hopper rundt imellem playlister. Umuligt at høre noget som helst sammenhængende med den app. Ganske simpelt for ringe at smide sådan noget ud i final. Jeg har droppet den og installeret Spotify og må smide en hund om måneden for at kunne få offline musik til bilen når jeg kører. En hund som TDC burde betale for en vare jeg betaler for min ikke får.

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Undskyld hvis det kommer til at lyde lidt som en opsang.

Kan du selv gøre det bedre, jeg kan ikke og jeg er Profesonel programmør.

istedet for bare at brokke dig var det ikke en bedre ide at komme med noget konstruktiv kretik, så kan det jo være at det du gerne ville have lavet om eller gjort bedre kan blive lavet.

Nu er det lidt ervligt at det er en Iphone du har, for der er Play App'en den eneste måde du har hvis du vil høre musik fra play, da Apple Produkter ikke understøtter den DRM licens der beskytter filerne mod pirater.

så hvis nogen skulle betale for et produkt du ikke får, ville jeg sige er dig, da du ikke har undersøgt det produkt du har købt godtnok inden, og det vil jeg også gerne undskylde for at sige for det er ikke pænt sagt.

entlig ville jeg sige at TDC paly app'en er rigtig god, eller det er den til android, jeg ved ikke med den til iphone, men de skulle virke ens.

spotyfy: Ja, det er noget l***, man betaler for et produkt, som ikke kan det der står på pakken eller det man forventer, man kan ikke høre alt det musik man gerne vil høre, med mindre man bor i USA, så jeg forstår ikke helt hvorfor du vil betale for et produkt, der er langt ringere en det du har i forvejen. igen undskyld

men hvis det er for de der er noget galt med Play App'en kan du så ikke skrive hvad det er, så kan det jo være at der er nogen der kan hjælpe med at løse det.

Bare lige til miela1, som en kommentar til Spotify.

Jeg betaler også for Spotify, men kun så jeg kan bruge det fra en computer. Jeg har indtil videre kun fundet musik jeg kan afspille på Spotify, men som TDC Play ikke har rettigheder til - ikke den anden vej rundt. Det vil sige, mit indtryk er at Spotify har et større udvalg i musik end TDC Play. Tag for eksempel Apparatjik, som man er nød til at købe for at høre på Play.

Det er selvfølgelig med forbehold for min afgrænsede musiksmag, men Spotify rocks - hvis du betaler for det (deres favoritter sutter i øvrigt også).

Thomas

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Så må det jo være noget med hvoilken slags musik vi høre, for jeg tror kun jeg har fundet 2 nummere på spotyfy, jeg gider. og jeg kan køre alt hvad jeg vil og kan lig på TDC play.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)