Svar

Ny PC med Win7, men ingen WEBTV

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

• Professor
  • 184 kommentarer
Hej

Har fået en ny PC med Windows 7, når jeg går ind på WEBTV er der ingen billed - feltet er hvidt.

Hvorfor nu det, hvad mangler ?

Mvh

Kim

icon

Bedste svar af miela1 19 december 2010, 23:39

Hej,

du skal prøve at opdater din flash player.

http://get.adobe.com/flashplayer/?promoid=BUIGP

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

du skal prøve at opdater din flash player.

http://get.adobe.com/flashplayer/?promoid=BUIGP

jeg plejer at se webtv, men de seneste dage har jeg haft problemer og det har ikke hjulpet at jeg har opdateret mit flash... der er som hos ovenstående hvid skærm. ind imellem har det virket, men ikke de sidste 3 timer??? Ginger

Hej ginger

Ser du Webtv gennem din browser eller gennem windows media center. Hvis det er det sidste, så kan det jo være den der mangler en opdatering.  Når alt andet slår fejl, prøver jeg at slukke min router i et ½ minut, altså slå strømmen fra.

Ud over dette har jeg desværre ingen ide til en løsning.Trist humørikon 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Tak miela1

Det var løsningen.

Problemet var tilsyneladende at den nye PC er med 64bit udgave af IE.

Du fik også lige lidt ros, for din løsning, tak.

Mvh

Kim

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Ginger.

Der kan være en fejl i din internet browser, så det kan være du skal prøve at bruge en anden browser, som ex firefox.

hej igen jeg har fået afinstalleret nogle ting bl-a- et antispywareprogram jeg fik installeret for nogle dage siden hvor problemet startede og nu ser det ud til at virke. jeg melder tilbage hvis det begynder igen. tak for jeres hjælp Blinkende humørikon gin

Omdømme 3

Hej, ginger.

køre du så uden antivirus nu.

hejsa

Nej, jeg kører med TDC's sikkerhedspakke.

Gin

Omdømme 3

Hej,

Ja det kan godt have været et problem, det er nemlig ikke alle antivirus programmer som kan køre sammen, og så laver de konflikter.

som bla kan sette flash ud af spil.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P