Ny PC, gmale e-mails

Jeg havde nedbrud på min gamle PC. Er nu på igen med en ny. Er det muligt at gendanne gamle e-mails som jeg havde i min inbox fra TDC server?

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Pjevsen

Når man fra TDC's server henter sine emails til et email-program på pc'en, har man i email-programmet (fx Outlook) normalt mulighed for at vælge, om en kopi af mailen skal blive liggende på serveren. Jeg ved ikke, om du har været opmærksom på dette, men dine gamle emails kan kun "gendannes", hvis der stadig ligger en kopi dem i din TDC Webmail.

Nu ved jeg ikke, hvor omfattende nedbruddet af din gamle pc var, men hvis den stadig kan startes op, kan dine gamle emails muligvis gendannes fra denne?

Mvh Stephen

Hej Stephen

Den gamle PC kan godt startes op men Outlook kan ikke.

Jeg må indrømme at jeg ikke ved hvordan Outlook var indstillet på den gaml PC i.e. om det var valgt at en kopi af mine e-mails skulle bliver liggende på serveren.

Mvh. Pjevsen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Pjevsen

Dine mails ligger givetvis på den gamle pc i en Outlook-fil, der ender på  ".pst". Hvis denne fil flyttes over på din nye pc (til erstatning for den nye .pst fil, som nu ligger på din nye pc), vil du kunne få adgang til dine gamle mails. Til gengæld vil nye mails på din nye pc jo ikke være indeholdt i filen, og skal genindlæses på anden måde.

Hvis det er vigtigt for dig at få de gamle mails flyttet over, og du ikke selv kan/vil kaste dig ud i opgaven, vil jeg foreslå, at du prøver at finde en, som kan hjælpe dig med at få data fra den gamle .pst-fil over på din nye pc.

I første omgang vil det være en god idé at sikre dig, at du har den gamle .pst-fil, så hvis du via Stifinder kan søge den på din gamle pc og få den gemt på en usb-nøgle, så vil det være godt, for så har du sikret dig adgang til data.

Mvh Stephen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P