Svar

Ny PC:

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej! Har købt ny PC Windows 7). Kan ikke finde ud af, hvordan jeg får den på nettet. Hvad gør jeg? Min gamle XP skal erstattes.

Med venlig hilsen.

Bent Ho.

8 Kommentarer

Du er nødt til at forklare lidt mere om hvad du har af ting. 

Hvilken internetlinje har du? 

Har du en router på eller har du stikket fra computeren direkte ind i modemet? 

Kører du via trådløst eller er det kablet? 

Hej igen!

Har pc,en direkte forbudet med modem. Skal have internetadgangen "overført fra min gamle til min nye computer". Kan ikke huske, hvordan jeg for 4 år siden skiftede til min nuværende gamle pc, deer forbundet med modem lige nu.

Bent Holst.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Hvis du har din computer tilslutted med kabel skulle der ikke være noget problem, du kal bare sette den til og så virker det.

Du har ret, nu virker nettet. Tak for hjælpen. Nu skal jeeg finde Outlook Express. Har du et godt råd?

Bent.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det kan du godt opgive. Outlook Express er afgået ved døden for flere år siden - og der er nok ikke rigtig nogen der savner det.

I windows 7 hedder det Windows Live mail - og du finder vejledningen her http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23757

vh

peter

Øv! Kan man "forbinde" Windows mail med Outlook Express, så de gamle mail bevares.

Bent

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen.

hvis du har gemt dine mail på serveren ligger de der og det er lige meget hvilket program du bruger, men sansynligvis var din gamle outlook express sat op til at slette dene mails på serveren, men der er den gode nyhed at de stadig ligger på din gamle computer og kan ligges over i enten Windows live Mail, MS Office Outlook, den dårlige nyhed er at jeg kan ikke huske hvor de ligger i XPTrist humørikon 

http://www.vista4beginners.com/Migrate-from-Outlook-Express-to-Windows-Mail

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P