Ny mobilmast

• Guide
  • 26 kommentarer
Er der nogen herinde der kender noget til an ny mobilmast der er blevet rejst på Helgenæs i sidste uge. TDC, Telenor og Telia skulle være på denne.....

Har fået at vide denne skulle tages i brug den 5/12-12.   ?????????[i]

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Prøv at kigge på mastebasen.dk - det er svært for os andre at vide hvilken mast du lige tænker på :-)

Vh

Peter

Har været på Mastedatabasen med min adresse, men der "popper" ikke noget op.

Masten står på Brøsbjergvej 17  8420 Knebel.

Den gl. mast står på Stødov Tværvej 8420  Knebel, og den skal sikkert nedlægges.

I dag har vi intet signal, men tlf. kan godt ringe , men kan ikke høre hvad der bli'r sagt i den anden "ende".

Den gl. mast vender Nord/Syd og jeg bor mod Øst.............. derfor intet signal.......... Overrasket humørikon

Kunne være rart hvis der er nogen herinde der ved noget..........

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Det forstår jeg ikke....

Jeg kan sagtens finde den. Det er en nyopsat GSM900 mast fra Telenor.

Der er i alt to master registreret på Stødov Tværvej - med flere sendere. Da de tilhører andre selskaber og nyligt er opgraderet til LTE tror jeg du tager fejl i din antagelse om at de vil blive taget ned.

Vh

Peter

Har sikkert ikke set mig ordentligt for, for i dag finder jeg 2 på Brøsbjergvej der er planlagt fra

TELENOR (GSM900 og UMTS)

På den gl. mast 3 Stødov Tværvej fra TDC (GSM900 - LTE planlagt - UMTS)

Havde håbet på der var en TDC-medarbejder herinde der ville svare......... det sker jo nogle gange.........

Jeg ved ikke hvad GSM900 - UMTS - LTE står for???Overrasket humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P