ny mobil med samme abonnement?

Er det ikke muligt at købe en billigere mobil gennem TDC når jeg i forvejen har al min telefoni og tv samt pc gennem TDC eller SKAl jeg have nyt abonnemt hver eneste gang jeg skal købe ny mobil???

2 Kommentarer

Ville jeg også gerne vide - evt. om man kan gøre brug af det der Rate-noget

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja, hvis du vil have den pris der står som pris ved oprettelse af abonnement så skal du oprette et nyt abonnement, det kan også ske ved bare at forlænge dit gamle abonnement.

det kan gøres på 2 måder, du kontakter TDC(telefonisk elller i TDC butik) og bestiller en ny telefon, eller du kan bestille en online, her skal du bare vælge det abonnemnt du har i forvejen, og klikke at du vil beholde dit telefon nr.

det der entlig sker er at dit abonnemnt bliver lukketv og du får et nyt, men det er ikke noget du ligger mærke til.

men du kan ikke bare købe en ny mobil til tilbudspris uden abonnemnt, for grunden til at du kan købe så billigt er at du binder dig til et abonnemnt så det TDC mister i telefon prisen tjæner de ind igen på abonnementet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)