Ny mobil med abonnement?

Ja dav med jer..

Jeg har fornyligt fået stjålet min telefon og er derfor på udkig efter en ny.

Jeg har så kigget lidt på X10 Mini pro og var sådanset igang med at købe den, med mit nuværende abonnement TDC 399.

Det undrede mig bare da jeg så skulle til at købe den, at TDC tager 249 for oprettelse af det abonnement jeg allerede har i forvejen?

kan det virkelig passe, at jeg skal betale for oprettelse på et abonnement jeg allerede har?

Tak på forhånd!

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Sådan som jeg har forstået det kommer det an på hvilket abonnement du har i forvejen,

jeg skulle ikke betale oprettelse da jeg købte min mini pro.

Jeg har TDC 399. som også skrevet længere oppe.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Undskyld jeg fik mig ikke udtrykket rigtig,

jeg ved ikke om du skal betale oprettelse, jeg gjorde ikke.

det var entlig bare ment mere som en kommentar, men hvis du ringer til kundeservice kan de skert hjælpe dig, måden jeg finder udaf det på når jeg bestiler, er bare ved at bestille og så håbe op at jeg ikke skal betale oprettelse.

personligt syndes jeg TDC skulle for deres gode kunder, gøre som det gamle Orange, som jo ikke findes mere. men der kunne gode og trofaste kunder ringe og bestille en ny telefon til tilbudspris uden at skulle forny sit abonnement og så betale telefonen over telefon regningen, man fik den godtnok ikke til samme pris som hvis man købte et nyt abnnement, men jeg tror ikke det var mere end 400 kr jeg gav for en w810, den gang den var ny, men så blev det til telia og næste gang jeg skulle have ny telefon blev det ved TDC, som jeg også er rigtig glad.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)