Ny mobil

Hejsa

I slutningen af sidste måned, gik min mobil desværre i stykker...Jeg valgte og købe en ny med rate betaling,

Skulle bare give 200 kr i oprettelses gebyr.

Jeg fik valget mellem og hente den i en tdc butik, eller få den sendt hjem med post. Jeg valgte og hente den

selv, da det var nemmest for mig.

Men da jeg desværre ikke har noget billed id kunne jeg ikke få lov og få min nye mobil med mig, jeg kan selvfølgelig godt se, at det er ret vigtigt med hensyn til sikkerhed, men da jeg købte min anden mobil for et år siden, var det ikke noget problem...Og jeg fik en sms med ordre nr, og havde kvittering med.

Det blev så til at min ordre blev annuleret.

Mit spørgsmål er så, hvor lang tid kan jeg forvente der går før jeg får de 200 kr igen ? De blev trukket fra min konto d.27 nov.

Tak for hjælpen [i]

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Var det ikke noget du gjorde dem opmærksom på i butikken?

Det du har betalt er at sidestille med et depositum. Når sælger så vælger at annullere handlen - så forfalder depositum til tilbagebetaling omgående. Dog må man acceptere at, hvis man har betalt med betalingskort, der kan gå et par dage med at cleare betalingen. Men overførslen skal igangsættes omgående.

Vh

Peter

Tak for dit svar.

Da jeg var inde i tdc butikken, var der mange mennesker, så ekspedienten ville undersøge min sag nærmere, og ringe tilbage til mig, når hun vidste mere om hvad der skulle ske.

Det skal siges at jeg bestilte mobilen på "Mit TDC", så det kan måske have indviklet tingene lidt...Og betalte med kort.

Hun ringede så tilbage senere samme dag, og fortalte mig at min ordre var blevet annuleret.

Men jeg venter bare tålmodigt, de dukker vel op på kontoen en dag, og endnu engang, tak for svaret

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)