Ny mobil

• CRH
  • 0 kommentarer
Hey.....

kan man ikke bare købe en ny mobil og beholde sit abonnement??????

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jov, det kan du godt, men du skal ikke regne med at du kan få den til den billige pris, som du kan få hvis du får et nyt abonnement.

jeg vil anbefale at du ringer til Kundeservice og høre om dine muligheder.

kunne da være skønt hvis man kunne det! man giver jo et beløb hvert måned hvorfor kan man så ikke købe en telefon på lige fod med andre der skifter til tdc?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Det skyldes at prisen på telefoner, nå du får en telefon til den billige pris som du får ved oprettelse, får du en pris oven i, TDC kalder det mobil ordning, andre selvskaber kalder det minimumsforbrug, nogen har bare vildt høje priser. og de ting gælder typisk 6 måneder, men så har du også betalt din telefon(i mange tilfælde mere en den vil have kostet, men sådan er det jo på afbetaling) onsker du så ikke at oprette et nyt abonnement kan du heller ikke oprette den afbetalings aftale.

måden at gøre det på er at oprette et abonnement som er det samme som det du har, og så huske at marker der hvor du vælger at beholde dit telefon nr. så kommer det til at føles som om at du har beholdt dit abonnement.

jeg vil også lige fortælle en lille historie om et selvskab som hed Orange,

Ved Orange kunne man ringe ind og bestille en ny telefon til billiger pris end hvis man skulle kobeden ellers(du spared kun et par hundred kroner) men så kunne du lave en afbetalings ordning(over telefon regningen) på i mellem 4 og 6 måneder, det skete bare ret mange gange at Orange glemete alt om at du skulle betale så du fik din telefon gratis, der var også mange der bare sage deres abonnement op og derfor ikke længere var forpligtet til at betale.

det var historine om hvorfor Orange gik ned, og blev opkøbt.

jo jo det da en meget fin historie, men orange findes da stadig i bedste velgående bare ikke i danmark.

Det selvfølgelig rigtig man kan beholde sit nummer, men jeg kan ikke få et abb. som passer til det jeg bruger. Men så, så jeg at man i Elgiganten kunne købe fx en SE X8 til 1 kr, og så 844 efter 6 måneder. Ikke med afbetaling, som du siger, men med alm. abb. som i de gode gamle dage. Men kigger man så herinde på TDC shop, kan man se at en X8 vil koste omkring 2300 efter 6 måneder hvis man skal give 1 kr. i udbetaling. Det undre mig lidt. Selvfølgelig vil jeg da være klar til at binde mig yderligere 6 måneder, ja endda længere, men der er bare åbenbart ingen tilskud til at forblive TDC kunde?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)