Svar

Ny med TDC Play

Jeg er spritny hos TDC (bredbånd), og går ud fra jeg dermed har fri adgang til TDC Play.

Det kører også på min Mac, men på iPhone og iPad er det lidt mere kringlet.

Via "TDC Play" app og "Mit TDC" app på iPhone får jeg besked om at jeg ikke har adgang til TDC Play.

På iPad har jeg ikke forsøgt mig endnu, men går ud fra det er samme procedure.

Skal man have abonnement til sin mobil hos TDC, for at kunne benytte TDC Play på sin mobil?

icon

Bedste svar af miela1 17 maj 2012, 21:17

Hej,'

Jeg er kedaf at sige men du har ikke læst betingelserne godtnok. men så igen har du fat i noget af det rigtige

for at Kunne bruge TDC Play og Play i Mit TDC app'erne(ja hvad hedder App i flertal) skal du have mobil abonnement ved TDC

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,'

Jeg er kedaf at sige men du har ikke læst betingelserne godtnok. men så igen har du fat i noget af det rigtige

for at Kunne bruge TDC Play og Play i Mit TDC app'erne(ja hvad hedder App i flertal) skal du have mobil abonnement ved TDC

Man kan nu godt bruge TDC Play på sin computer, alene med et bredbåndsabonnement - men tilsyneladende ikke på sin smartphone eller tablet. Det havde jeg regnet med var en naturlig ting i 2012, men der blev jeg altså klogere.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)