Svar

Ny Log ud-knap i webmail

• Ib1
  • 0 kommentarer
Vi har i dag fået en ny Log ud-knap i TDCs webmail.

Til gengæld har vi mistet "forrige mail" og "næste mail " knapperne, så man ikke længere kan bladre i mailboksen.

Hvad skal vi med den ny Log ud-knap, når der i forvejen var én lige ovenover det sted, hvor den ny er placeret ?

Giv os venligst "bladre"-knapperne tilbage.

Mvh.

Ib

icon

Bedste svar af eris 21 september 2010, 14:10

Kære forumbrugere,

jeg beklager at I har haft en dårlig oplevelse med den nye Webmail. Det er jeg overbevist om ikke var meningen Glad humørikon

Vi har fået at vide af de ansvarlige for Webmail at det er en fejl der opstår i Internet Explorer 7. Den opstår også i Internet Explorer 8 hvis "kombatibilitetsvisning" er slået til.

Fejlen er fundet, og en opdatering er på vej i drift. Den burde komme i luften indenfor få dage.

Venlig hilsen

eris / Forum Administrator

Se original

7 Kommentarer

Har det samme problem i IE , men det er bedre i google crom, men ikke godt da der stadig er text på forkert sted.

Så vi må konstatere, at den ændring ikke var gennemprøvet, inden de satte den på siden.:-(

Så det er en ommer, kom igen webmaster. 

Enig !

Det er lidt træls, at sådanne ændringer ikke testes forinden.

Jeg anvender IE8 og kun hvis jeg flytter en mail eller sletter en mail, kommer bladreknappen frem.

Få det dog ordnet nu, TDC.

Mvh

Ulrik

Helt enig. den "nye" [log ud] kanp er placeret helt håbløst.

Den er overfødig og sprærrer for mere vigtige kanpper.

//Finn

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints eris har modtaget fra andre medlemmer.

Kære forumbrugere,

jeg beklager at I har haft en dårlig oplevelse med den nye Webmail. Det er jeg overbevist om ikke var meningen Glad humørikon

Vi har fået at vide af de ansvarlige for Webmail at det er en fejl der opstår i Internet Explorer 7. Den opstår også i Internet Explorer 8 hvis "kombatibilitetsvisning" er slået til.

Fejlen er fundet, og en opdatering er på vej i drift. Den burde komme i luften indenfor få dage.

Venlig hilsen

eris / Forum Administrator

Problemet synes at være løst, og løsningen fungerer fint (jeg bruger IE7).

Samtidig har jeg noteret mig den bekvemme og brugervenlige positionering af markøren ved login, som er indtruffet i forbindelse med opdateringen af webmail.

Mange tak.

Ib

Den nye Log Ud knap virker da ikke mere i IE 8 - hmmm..

Bare I er klar over det...

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej LL

Tak for info, vi tjekker

Hilsen

Patrick

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$