Ny kunde, nyt simkort, ingen netværrksforbindelse


... ja det dækker vel egenlig mit problem.

hvad gør jeg ?

 

HELT ny kunde med porteret nummer fra Telia.

skulle ifgl kundeservice overgør omkring d 3/feb.

sætter simkort i telefonen og kan komme rundt i telefonen... men kan ikke ringe på. der mangler netværksdækning.

 

skal det aktiveres? 

Charlotte Viborg.

 

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det kunne tyde på det endnu ikke er aktivt hos TDC endnu.

Jeg synes du skal prøve at kontakte vores kundeservice og høre hvorfor det er. Der kan have været uforudsete problemer med at hente nummeret fra Telia.

Kontaktinfo og åbningstider finder du her: www.tdc.dk/kontakt

/Alex

Hej det er du ikke den eneste der har problemer med, skulle skifte til TDC, ringede i mandags, tirsdag får jeg de gamle store simkort, selvom jeg sagde det skulle være nanosimkort, har ringet og skrevet til TDC, men intet fået endnu, kun idag en besked om jeg skal indsætte mit sim i morgen ellers virker Tlf ikke, hvordan skal man gøre det når de ikke kan finde ud af at sende det rigtige simkort
har samme problem og hvordan ringer man til kundeservice uden netværksforbindelse ? Humørikon med tunge

Ja godt spørgsmål, aner ikke hvorfor det skal være så svært for TDC at udlevere et rigtigt simkort

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)