Ny kunde, nu kun nødopkald

Via mit arbejde fik jeg "et godt tilbud" om mobilab. Udover at vække mig kl 01;37 med en sms om voicemail,  gik min tlf. kl 7 i morges på "kun nødopkald" og ingen dataforbindelse. Jeg HAR prøvet at slukke og tænde. Gik på TDCs hjemmeside ind på en hjælpeguide, tændte og slukkede endnu en gang: stadig ngen forbindelse. Hvad der virkelig pisser mig af er at guiden konkluderede "Du har meddelt at guiden løste dit problem" Vel gjorde den ej, jeg blev ikke spurgt, og ville i givet fald havde svaret med et rungende NEJ.

TDC angiver at man skal vente et døgn på en natkørsel. Skal jeg være uden tlf forbindelse et døgn? Det er ikke holdbart, da det er min eneste hjemmetlf. Øv hvor jeg nu husker TDC eller hvad det kaldte sig da jeg droppede dem for ca 13 år siden. Giv mig mit billige og stabile Bebob abonnement tilbage

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Densurekanin

Det er meget beklageligt, at din mobiltelefon ikke virker længere og at du ikke at blevet infomeret omkring "nedetiden".

Hvis hjælpe guiden konkludere at "Du har meddelt at guiden løste dit problem" uden den har gjort dette, eller at du ikke er blevet spurgt, så er det selvfølgelig en fejl - jeg skal sørge for det bliver meldt videre.

Uden at have yderelige oplysninger omkring dit abonnmentsskifte, er det normalt at ordren går igennem nu her kl 16.00. Hvis du fortsat skulle opleve problemer eller have spørgsmål, vil jeg anbefale dig at kontakt vores mobilafdeling.

Se kontakt her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=19449

Hilsen Thomas

Det var manglende information fra TDCs side. En kollega har fået en sms om at hun ville blive overført om x antal dage og at hun ville få nyt simkort. Jeg har for nogle dage siden fået en sms med password til et hotspot (som jeg ikke har tænkt at bruge), samt ikke mindst i nat kl 01:37 en kode til voicemail (som jeg heller ikke benytter). Det havde været rigtig rart hvis jeg også havde fået den vigtige information om at der skulle et nyt simkort til (det er længe siden jeg har skiftet udbyder). Og ang. sms tidspunkter, så arbejder jeg selv i en virksomhed hvor kunderne får automatiske smser, og vores udbyder kan godt finde ud af at der ikke sendes smser om natten.

Men jeg er på igen og det er det vigtigste. Håber alt forløber glat fra nu af :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)