Ny konfiguration?

Ønsker at ændre i mailprogrammets oplysninger om adresse og identitet, men kan ikke få systemet til "at æde" ændringen. Efter hvert forsøg går den tilbage til det oprindelige.

Spørgsmål: Er det nødvendigt igen at konfigurere hele opsætningen på mailprogrammet, og kan man gøre dette uden at løbe ind i problemer. Der er tale om en ganske almindelig  stationær computer.

På forhånd tak.

4 Kommentarer

Hej Havdrup

For at jeg eller andre brugere kan svare dig, er du nød til at skrive lidt mere.

Hvilket postprogram?

Hvilken adresse og identitet? En TDC-adresse  eks. mailto:xxx@privat.dk og den identitet du har hos TDC, eller en mailadresse du har et helt andet sted, f.eks. mailto:xxxx@gmail.com og din identitet der? 

Husk lige at du helst skal undgå personlige oplysninger her i forum.

Tak for reaktionen.

"Problemet" er ikke løst. Kan også sagtens leve med det som det er, hvilket jeg/vi har gjort i mere end 4 år (en evighed eller to i den verden). Der er tale om lidt "prokuktudvikling".

Beklager kmanglen, men der er tale om Outlook Express programmet og en TDC forbindelse via en forening.

Mvh. Havdrup.

Hej igen

AV - den kan jeg ikke lige gennemskue.

Hvis du har TDC-bredbånd og en mailadresse hos TDC, har du formodentlig oprettet en konto i dit outlook-program.

Den forening du taler om, er det en forening der evt. har en hjemmeside med tilhørende mailadrese? Hvis ja, kan du gå ind på den webside hvor den hjemmeside er hostet, og der finde en opsætning til din outlook.

Jeg er ikke så meget inde i dit postpogram, så jeg ved ikke om det er muligt at oprette en konto mere,(men det vil jeg tro).  Jeg har f.eks. 5 mailadresser forskællige steder fra, og alle fem konti har jeg samlet i mit postpogram: Windows Live Mail 2011. Jeg har eks. min hjemmeside hostet hos one.com og  opsætningen  til dit postpogram kan du finde her: http://www.one.com/da/support/guide/mail/setting-up-outlook-express. Hvis du ikke bruger din mail fra TDC, behøver du ikke at have opsat den konto i dit outlookprogram.

Håber du kan bruge noget af det, men hvis det har drillet dig i 4 år, så er det da på tide der bliver rettet op på problemet, så skriv meget gerne igen..

Tak for din indsats.

Bare roligt. Det har ikke drillet mig i 4 år. Det har virket ganske glimrende. Jeg ønskede blot at ændre lidt i afsenderangivelsen og det kan jeg åbenbart ikke finde ud af. Har prøvet mange gange og på forskellig vis, men det vender altid tilbage til det gamle. En pudsighed er, at jeg undervejs har hentet nyt password fra TDC, hvilket resulterede i en snailmail fra TDC, hvor de anvender netop den angivelse af identitet, som jeg i et par uger har kæmpet for at ændre i min Outlook Ekspress mail.

Fortsat god søndag.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P