Ny Iphone 4, men ingen Simkort

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej derude

Jeg har købt mig en Iphone 4, mit nuværende simkort passer jo ikke dertil..

Jeg flytter fra Telenor, så der varer 6 uger inden jeg får det nye Simkort fra Tdc.

Så nu har jeg en ny Iphone, uden nogen muligheder for at bruge den.

Hvad er mine muligheder?

Gå til telenor og få lavet et Iphone simkort? - kan man egentlig det når man har opsagt deres abonnement?

Hvorfor sender Tdc ikke et midlertidig nummer - Burde de ikke have informeret mig om det ved køb af Iphone.

Jeg har set muligheden for at klippe simkortet til, det tør jeg ikke, man kan jo ødelægge den pisse dyre telefon.

Håber i derude kan hjælpe mig, vil så gerne lege med den Iphone.

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Det er klogt af dig IKKE at klippe SIM-kortet til. Det er nemlig korrekt som du skriver at du kan risikere at ørelægge telefonen med det.

Den lange ventetid på et nyt kort skyldes antageligt at du har ønsket at få dit gamle nummer overført til TDC, - og det er ganske normalt at det kan tage op til 30 dage eller lidt mere, - og ja, det kunne de selvfølgelig godt have oplyst dig om.

Hos nogle udbydere får man et midlertidigt nummer, - men ikke hos TDC. Trist humørikon

Gå ned i en TDC-butik eller bestil et TDC Mobil Simply over nettet. Det koster kun 99 kr. i oprettelse. Intet abonnement, intet noget som helst, - kun 99 kr.

Så får du et nyt SIM-kort med et nyt nummer så du kan lege med din nye mobil de næste 6 uger, mens du venter på dit "rigtige" nummer.

http://shop.tdc.dk/TDC%20Mobil/Mobil_simply,default,pd.html?cgid=mobile-subscriptions

Mvh FN ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P