Ny IPAD efter tyveri

Hej Jeg har fået min IPAD stjålet og har nu fået en ny. Jeg kan ikke få min mail oprettet på IPad. Meddelelsen jeg får er: pop3.mail.dk eller kodeord er ugyldig, men det skulle være korrekt. Jeg prøver at åbne min IPad mail og får nu følgende meddelelse Brugernavn eller kodeord forkert. Jeg har på fornemmelsen at mailen stadig eksisterer på den stjålne Ipad. Er der nogle der har gode ideer? Mange hilsener Rie

5 Kommentarer

hej Rie

Prøv dette.

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske det password, kan du gå ind på webmail og oprette et nyt pasword sådan:

Log ind på mit TDC med dit TDC-logon(samme som til forum) Klik på Webmail-linket ude til højre.
Klik indstillinger - klik password.
Der kan du oprette et nyt password, til dit postpogram.

Miela1 har skrevet næsten det samme her.

/t5/Telefoni-og-mobil/TDC-mail-p%C3%A5-min-Ipad-Touch-ops%C3%A6tningsproblem/m-p/35411#M3469

Hej Maja, Jeg bruger web mail og har ingen problemer med at logge på. Så mit password er det rigtige. Iøvrigt ændrede jeg pw umiddelbart efter tveriet. Mvh Rie
Hej

For at være helt sikker.

Du har et TDC-login. Det skal du bruge for at logge på Forum, webtv, selvbetjening og webmail med.

Pasword og brugernavn til dit tdc-login, skal forandres i selvbetjening.

Ud over det, har du et login til TDC's server, hvor du har din indbakke til din webmail. For at en mailklient (mailprogram) kan hente dine mail på tdc' server, skal dinnmailklient bruge et login til den server. Pasword til din server kan forandres  når du er i din webmail.

Spørgsmålet er så hvor du forandrede dit pasword efter tyveriet???

Hej Maya

Jeg havde fat i en TDC  mand i anden anledning og vi talte om mine problemer med min PC (ikke IPAD). Den PC jeg havde min outlook på havde jeg lynnedslag i for nylig. Han gjorde mig opmærksom på at man har to kodeord i TDC - et til TDC logon og et til tdc mail. Den sidste bruger man bare ikke, for når man logger on i Mit TDC så har man automatisk adgang til mailen. Og det ser ud til at det er det samme du lige har skrevet. Tusind tak for hjælpen. Mvh Rie

Hej igen

Håber du har fået det til at virke. Blinkende humørikon

Hvad enten det er en mailklient (mailprogram) du har på din pc eller du bruger din ipad til at hente mail på tdc's server, er det stadigvæg dit server-login du skal bruge.

Selv tak og god weekend

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P