Ny HomeTrio box i 2012

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FlemmingD har modtaget fra andre medlemmer.

Det ser ud til at der kommer en ny HomeTrio boks i 2012.

http://digitalt.tv/tdc-tv-tv-apps-og-homeentertainment/

Vil det for eksisterende kunder være muligt at skifte til den nye boks ? Vi vil jo også gerne nyde fordelene af den nye boks, såsom større harddisk, mindre ydre dimensioner og mindre strømforbrug. Sidst jeg spurgte hos TDC support fik jeg at vide at jeg skulle betale mere end 5000 kr hvis jeg ville have den aktuelle box med 320 GB harddisk - hvilket jeg hovedrystende takkede nej for.
Er der iøvrigt noget nyt vedr. Release dato af den iPad/iPhone App til fjernkontrol af optagelser ?

Hilsen

Flemming

5 Kommentarer

Hej Flemming

Interessant artikel.

Og det kunne bestemt være interessant at vide om vi eksisterene HomeTrio kunder kan blive opgraderet til den nye box uden at skulle betale 5.000 kr. for det. Umiddelbart ser jeg dog ikke den nye box som noget revolutionerende. Som jeg læser det, så er boxen mindre, større harddisk og mindre strømforbrug - det er selvfølgelig alt sammen positivt, men er der mon andet nyt i boxen?

Jeg savner f.eks. en mulighed for at gemme kopier af mine optagelser og samtidig kunne foretage en komplet reinstallation af boxen. I dag kan man jo godt reinstallere boxen, men så slettes alle optagelser - og så er det jo lige meget om harddisken er enorm stor og man har gemt en masse spændende optagelser, hvis de alligevel bliver slettet, hvis det bliver nødvendigt med en reinstallation.

/Lars

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

JEg havde nogle problemer med min boks engang, hvor jeg snakkede med hotlinen. De gav mig en guide til hvordan man nulstillet boksen eller Disaster recovery, som den kære supporter kaldte det.

Man skulle slukke boksen på hovedafbryder bagpå og tænde igen. Så snart de 3 cirkler kom frem, skal man slukke igen og tænde. Dette skulle jeg gøre 3-4 gange og så kom der et tandhjul frem og så gik der 10 min og bum, helt ny... Den havde dog stadigvæk mine optagelser.

Hej DiscoTK

Tak for update. Jeg har også selv været igennem den Disaster recovery du nævner og ja, den sletter ikke optagelserne. Men der findes også en mere "grundig" recovery, hvor ALT bliver nulstillet og optagelser slettet. Det var i hvert fald den besked jeg fik fra den tekniker jeg talte med tidligere på året. Beskeden var, at hvis den bløde Disaster recovery, som du nævner, ikke løste mit problem, så skulle jeg i gang med den mere brutale recovery - men det har jeg ikke forsøgt mig med endnu...

Er der noget nyt om den nye box der kommer til næste år, hvem får den er det også dem som har den gamle model? som få den nye.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Kunder der i forvejen har en fungerende Tv-Boks, vil ikke kunne få denne boks ombyttet til en den nye model. Man kan dog være heldig at få den nye model, hvis den eksisterende holder op med at fungere...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)