Ny Home Trio Box

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FlemmingD har modtaget fra andre medlemmer.

Det ser ud til at der er kommet en ny udgave af TDC Home Trio Boksen med en større harddisk (320GB)...

[i]Det

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=92646&PID=944560&SID=179z9ec184e1az95d7c9dec64eaa5496&title=er-der-kommet-en-ny-mindre-boks-til-tdc-hometrio#944560

mærkeligt at man skal læse om det på et andet forum (recordere.dk) og ikke her på TDCs eget forum...

jeg er godt nok træt af den langsommelige opdatering hvad planer og udvikling angår af TDC Home Trio.

hilsen

Flemming

5 Kommentarer

Nu er det mig der har oprettet emnet på recorder efter jeg havde set boksen i TDC i Randers.

Og da jeg har hometrio vil jeg have den nye boks og kan jeg ikke få den nye boks opsiger jeg mit hometrio da det i forvejen er alt for dyrt.. 

Når man jo lejer boksen så kan man vel som forbruger frit vælge mellem boksene..

Kan jeg ikke få en ny boks, kan man vel købe den som man kan med kiss boksen..

Du har ret TDC burde virkelig skamme sig.. Alt alt for dyr tv løsning, man er bundet af ubruglige tv1000 kanaler for at ville se sport, man skal betale for HD ( gratis hos webspeed )

Betaler over 750 kr om mdt for 10 mbit + viasat og hd kaneler.. Dette er ALT ALT for dyrt TDC....

Jeg kunne simpelthen ikke være mere enig i denne sag.

Vi har denne box, som jeg tror hedder TDC Box. Som jeg har forstået det, så kan vores VDSL linie på adressen, ikke 'snakke' korrekt sammen med den NYE TDC HomeBox, som kan køre den nyeste kryptering og måske nok loader lidt hurtigere. Ret mig endelig hvis der er noget jeg har misforstået?

Problemet omkring pris er en ting. Om end en MEGET STOR ting, for det er absurd så dyrt TDC Tv og bredbånd er. Helt ude i hampen synes jeg.

I dag kontakter jeg TDC for at få rettet en fejl som gør at jeg max kan få mit wifi op på 3 mbit. Der er fuld knald på ved en direkte opkobling. Kundeservice er utroligt hurtig til at lave almindelige optimeringer på min forbindelse, uden at sætte sig ind i min historik (den fortæller nemlig, at jeg selv og TDC har både forsøgt fejlrettet, indstillet m.m. FLERE GANGE).

Kundeserive skynder sig også at oplyse, at de KUN levere forbindelsen og hvis der er fejl på udstyret, så er det faktisk ikke deres problem!????? WHAT!!! Den hopper jeg ikke på og med ro i stemmen fortæller jeg ham hvordan det hænger sammen på min side, som forbruger - hvilket han ikke rigtig kan finde argumenter imod. Fortæller ham bl.a. at de sælger det som en wifi forbindelse og alene DERFOR har de et KÆMPE ansvar. Jeg er ikke sådan en type som bare lade mig skyde af på en slap standard indstilling hos kundeservice. Jeg betaler godt til TDC, feder deres mave og de har fanme bare at leve op til deres lovninger.

Næste punkt er belysningen af, at vi også har fået opsat et modem, som er tilsluttet TDC Box'en. Dette er opsat af teknikkeren og jeg selv godtager selvfølgelig dette setup. Nu viser det sig jo så, at kundeservice ikke kan se eller forstå hvorfor der er opsat 2 bokse. Jeg selv kan jo ikke give en nærmere forklaring, jeg vil bare have min stabile wifi forbindelse op og stå. Jeg oplyser at vores VDSL linie var et at de punkter der flød fra teknikkerens mund, da han satte 2 bokse op. Altså, at det skulle være pga denne type kabel at vi skulle have 2 bokse. Kundeservice tilbyder ikke at undersøge, er blot lad og stiller mig spørgsmålet. Øh undskyld, men er det ikke MIg som har ringet til DIG - DIG i TDC kundeservice. Puha, undskyld mig lige, men hvorfor er det bare at kundeservice i Danmark er så slapt, så udueligt og ladt.. Hvorfor??

Nå, men jeg er jo ikke blevet klogere. Senere kan jeg jo gå hjem og koble den modem boks fra og se på om det løser noget. Jeg tvivler og så alligevel - men HVORFOR blev der i første omgang sat 2 bokse op og hvorfor er det mig som kunde, som selv skal kaste mig ud i alt det her rod, uden at kende til følgerne. Æv altså...

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Cini

Hvis du har samme attitude over for kundeservicemedarbejderne som du giver udtryk for her, så forstår jeg godt at du ikke får ret meget hjælp.

Mvh

Kim

Enig, Kim

Det vil altid kunne diskuteres om TDC´s priser er i overkanten, men de reklamerer omvendt heller ikke med, at skulle være et lavprisselskab. 

Selv syntes jeg prisen er fair nok, og mht. TV boksen, mener jeg ikke at alle kunder burde have en ny boks, hver gang der kommer en ny på markedet , "bare" fordi den har større lager. 

Så kunne TDC ikke lave andet end at sende nye bokse ud hver dag. Om et halvt år kommer der sikkert en med 500gb og om et år, en med 1TB. Sådan er udviklingen jo idag.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)