Ny "forbedrede" opsætning af jeres player til computer

• Deltager
  • 0 kommentarer
Med den nye "forbedrede" opsætning af jeres player til computer, kan jeg godt forstå hvis nogle fravælger jeres produkt.:

1) Layout

-hvorfor skal der være fastgjort kasse med knapper i højre side (som end ikke kan bruges ?)

-skærmen er ALT for lille i forhold til at det udenoms; Kunne man så bare få lov til at forstørre skærmen, men nej enten alt (stor skærm, eller intet; Det er umuligt at læse teksten hvis skærme er i normal

-boksen til højre er helt ubrugelig, idet jeg ikke kan navigere til de forrige afsnit alligevel; Hvorfor Fan*en skal det så optage halvdelen af pladsen/computerskærmen? kunne man i den mindste fjerne den med en pil!

-Hvis man så vil have tv-kanaler frem i sted i højre side, så skal man scrolle som en banan, for at fine EGNE kanaler ?? Hvorfor pokker vises kanaler jeg ikke alligevel kan tage..Og så Før/blandt egne ?

2) Navigation

-det er svært at komme til egne kanaler Mest sete, er IKKE hvad der er mest set hos mig hvorfor skal jeg først belemres med hvad ANDRE ser mest, før jeg kan komme til egne kanaler?

-Man skal finde og ramme en umulig lille knap for at få sine kanaler frem !

3) Kvalitet -Lyd og billede følges ikke altid !

Alt i alt en oplevelse der får en lyst til at søge andre måder/steder at se tv streaming

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)