Ny fastnet (el. HomeDuo) installation

• Deltager
  • 3 kommentarer
Hej,

TDC har et nyt tilbud til sommerhus-folk, der har HomeDuo på privat-adressen og også vil have det i sommerhuset.

Sommerhus-installation skulle koste 139,-/md.

Tilbuddet kan ikke findes på tdc.dk, men nogle af kundeservice-medarbejderne kender det.

Mit spørgsmål, (som jeg heller ikke kan finde svar på på tdc.dk) er, hvor meget det koster at få lagt den nødvendige tlf-linie ind, når den ikke er i sommerhuset allerede. Ledningen ligger i vejen, da huse på begge sider af os har fastnet.

Kan nogen hjælpe?

mvh

Keld 

4 Kommentarer

Hej,

Er der nogen TDC-ansatte her på forum, som kan hjælpe?

Keld

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har ingen idé, men jeg ved, at hvis du har en fiberlinje der er 30 meter eller tættere på huset, så skal TDC betale 100% for at din bolig bliver tilsluttet denne (dvs. også gravearbejde mv.)

http://www.computerworld.dk/art/117185/nu-kan-du-kraeve-at-faa-fiber-gravet-ned-af-tdc

Hej igen,

Det må være muligt at få at vide, hvad en ny telefon-installation koster!

TDC-ansatte, kom nu ind i kampen - da I hed KTAS (og ikke meget er ændret siden i kundeservicen) kunne man trods alt få at vide at det kostede X-tusinde kr. og at man skulle vente X-måneder og i øvrigt være glad, hvis man fik en telefon installeret.

mvh

Keld

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nyuu har modtaget fra andre medlemmer.

950 kr er mit bedste bud.

Det er sådan, at TDC har forsyningspligt på alle danske adresser. Men det gælder kun fastnettelefon. Det betyder, at hvis man vil have telefon og/eller bredbånd installeret et sted hvor der ikke er nogen installation i forvejen, skal man bestille et fastnetabonnement som man jo så binder sig til i et halvt år. Det billigste abonnement koster 134 kr pr. måned. Alt ialt en mindste pris på 1655 kr.

Hvis man kun vil have bredbånd, skal man selv betale for nedgravningen af kablet og installationen i huset og det kan hurtigt løbe op i adskillige tusinde kroner.

Men ring til kundeservice og hør om du kan få ekstra rabat eftersom du jo er kunde i forvejen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)