Ny email

Jeg vil gerne oprette ny email, jeg har Windows 7 live mail,

Hjælp mig, nu har jeg søgt meget længe.

:-) MvH  Peterbs

13 Kommentarer

Hej Peterbs

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Jeg forstår det således at du ikke har en TDC-mail og at du gerne vil oprette en ny der er tilknyttet dit abonnement.

Jeg indrømmer at siden jeg henviser til, er meget forvirende, men jeg håber du kan bruge den. Prøv at se om ikke siden alligevel kan hjælpe dig. http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25186#opret

Feedback FormVigtigt: Læg mærke til at du kan give feedback på siden, hvis du mener der er noget der skal rettes.

Du skal starte der hvor der står:

Opret mailboks i Selvbetjening

Hej Maja

Jeg kan ikke finde hoved eller hale, i dette virvar af sider, for der kommer intet frem om det du skriver.

OG ja, jeg er logget ind.

sikke noget P!S :-)

MvH

Peterbs

Hej Peterbs

Jeg giver dig ret - det er en så rodet side med krydshenvisninger i lange baner, at man hurtig mister overblikket.. Jeg kan desværre ikke give dig en mere enkel opskrift, på hvad du konkredt skal gøre.

Bare Dog de der webside byggere ville kikke på den side, eller bedre endnu, en bruger der på en enkel måde kan lave en liste, om hvad man skal gøre.

Jeg håber dette får en bruger til at skrive i din tråd.

Hej Maja

Jeg troede det var mig der ikke fattede en dytGlad humørikon

Jeg håber på en god løsning.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej peterbs

Jeg var lige inde og rode med dette mail-opsætning, hvis du har udvidet service,  og det har du, hvis du har TDC sikkerhedspakke, så er det gratis, udvidet service er tlf. nr. 80808085

hilsen bbs

Hej Bente

Jeg forstår ganske enkelt ikke det svar du skriver til peterbs.

Peter har sagt ja til at det er en ny mail han vil have og at den skal tilknyttes en mailbox (webmail). Nu skriver du, hvis han har en sikkerhedspakke indstalleret, på sin pc kan han få gratis hjælp til at få oprettet og tilknyttet de to ting til sit abbonement.  Er det rigtigt forstået?

Jeg troede at udvidet service på det tlf. nr., var et tilkøb til ens abbonement, eller det er det måske ikke Overrasket humørikon

Jeg efterlyser stadig en forenklet fremgangsmåde, således at peterbs og andre selv kan gøre det. 

Omdømme 3

Hej Maja

Jeg kan godt forstå, at du og andre ønsker det mere forenklet, men det er ikke et tilkøb ( man kan muligvis tilkøbe det, hvis man ønsker) men det ved jeg ikke, hvis du har TDC'S Sikkerhedspakke, så er opsætning af e- mail gratis.Blinkende humørikon

Se dette link:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=12370

Jeg skrev jo også, at jeg rodede med det, og ja det er simpelthen svært at forstå, det har du og peterbs helt ret iTrist humørikon

hilsen bbs

Omdømme 3

Hej igen Maja

En ommer, det er ikke gratis, som jeg læser det, men de siger på Hotline, at jeg ikke betaler for det, da jeg har deres sikkerhedspakke!!! Nu kan jeg ikke finde ud af det mereOverrasket humørikon

hilsen Bente

@Bente - Nej jeg er også stået af. NæstenBlinkende humørikon
@peterbs

Undskyld - jeg har sikkert misforstået dig. Er det som Bente skriver, en opsætning til Windows 7 live Mail du mangler, til en gammel mailadresse du har i forvejen og som er tilknyttet dit abbonement?  Og har du webmail, altså kan du tilgå din webmail via en browser? http://mail.tdc.dk/

Hej igen igen

Sikke et virvar jeg har sat igang.

Jeg har i for vejen email hos TDC og vil gerne oprette en mere.

Jeg har Windows 7 live mail, hvor mail kommer direkte til min pc.

Ikke noget med at logge på, en anden side ude i rummet.

Jeg får en henvisning op opsætning, men der kan jeg ikke finde DET i venstre side som der henvises til.

Sådan opretter du din TDC Mail

MvH Peterbs

Hej Peterbs

min skyld- nu er jeg med.

Når du har en mailadresse hos TDC, har du også en webmail. http://mail.tdc.dk. Prøv samme login som her til forum. Der skal du klikke på indstillinger ude i venstre kolonne. på næste faneblad skal du klikke på "Mailadresser". Der kan du oprette er ny mailadresse. Du skal være obs på at det "kun" er et alias for din nuværende mailadresse. Post sendt til dig fra andre havner også i din Windows 7 live mail.

Når du har oprette den ny, kan du jo prøve at sende en mail til dig selv med henholdsvis den ny og den gamle  mailadresse.

Hvis du vil oprette en ekstra konto i din windows 7 live mail, bliver du nød til at oprette en mail på google, hotmail (microsoft) eller andre der tilbyder en gratis mailbox.

Du kan også vælge at oprette et netbasicabonement til 29 kr. om måneden hos TDC, som bevirker at den mailadresse får sin selvstændige mailbox.

NU håber jeg saftsuseme at du har fået det rigtige svar, ellers siger jeg sgu også at det er noget pis. Meget glad humørikon Og undskyld al forviringen.

PS: hvis du ikke kan se din webmail  via det link jeg har sat , så skal du tilknytte din mailbox sådan:

1. Log ind med dit TDC Login på mail.tdc.dk
  2. Når du er logget ind med dit TDC Login kan du fra denne side klikke på linket ”Tilknyt din TDC mail til dit TDC Login” udvid mailboks1
  3. Sæt prik ud for Webmail/Freemail og udfyld mailadresse og password. Bemærk - dit password til mail er et andet, end dit password til TDC Login. Har du glemt dit password til mail kan du bestille et nyt ved at kontakte kundeservice.
  4. Til sidst klikker du på Tilmeld. udvid mailboks2
  5. Din mail fremgår nu som tilmeldt og ved at klikke på Din Webmail kommer du ind i din mailboks. udvid mailboks3
Din mailadresse er nu tilknyttet dit Login og du har adgang til webmail. Det betyder, at du har adgang til din mail uanset hvor i verden, du befinder dig via mail.tdc.dk

Hej peterbs

Med mindre, at du bestiller og betaler for en ekstra mailkonto hos TDC, vil alle de mails, du modtager hos TDC, blive blandet. Hvis du ikke vil have det, vil jeg anbefale, at du i stedet opretter en mailadresse hos Gmail. Det er gratis. Men hvis det er i orden, at alle mails bliver blandet, så er det bare at oprette den ekstra mailadresse hos TDC. Der skal ikke ændres noget i Windows Live Mail i det tilfælde. TDC har en beskrivelse af, hvordan nogle mailprogrammer kan adskille de blandede mails, men det bliver aldrig helt godt.

Jeg bruger i øvrigt ikke selv Windows Live Mail, så det er nok bedst, at jeg ikke forsøger at hjælpe med indstillingerne.

Mvh

jeje

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)