Svar

Ny computer og hvordan var det nu ...?

Hej, jeg har fået ny computer og har glemt hvordan man forbinder den med internettet. Supporten åbner først om en time. Kan nogen hjælpe? Forbindelsen via mobilt bredbånd fungerer, så computeren er der vist ikke noget i vejen med.

Skrive venligst hvor på skærmen, man skal klikke.

icon

Bedste svar af Friheden 18 februar 2012, 10:17

Klik på windows-ikonet i nederste venstre hjørne. Klik derefter i rækkefølge på "Kontrolpanel"-"Vis netværkstatus og opgaver"-"Opret forbindelse til et netværk" - og tryk til slut på en tekstkode, der måske begynder med tdc. Herefter skal du skrive en kode i et felt. Koden står i bunden af din boks, der formentlig hænger på væggen. Så er du på internettet.

Sådan skulle man gøre i mit tilfælde. Det har jeg lige fået oplyst på supporten. Det tog omkring fem minutter.

Se original

2 Kommentarer

Klik på windows-ikonet i nederste venstre hjørne. Klik derefter i rækkefølge på "Kontrolpanel"-"Vis netværkstatus og opgaver"-"Opret forbindelse til et netværk" - og tryk til slut på en tekstkode, der måske begynder med tdc. Herefter skal du skrive en kode i et felt. Koden står i bunden af din boks, der formentlig hænger på væggen. Så er du på internettet.

Sådan skulle man gøre i mit tilfælde. Det har jeg lige fået oplyst på supporten. Det tog omkring fem minutter.

Hej Friheden

Skønt du fik det til at fungere.

Vil du være venlig at klikke på knappen "accepteret som Løsning" ud for DIT indlæg, så er du med til at hjælpe andre med samme problem.

På forhånd tak Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P