Ny client software! på TDC TV

Jeg har konstateret at min HomeBoks har fået ny klient software, hvilket også fremgår af driftsinformationen, men ved I hvad denne nye software indeholder?

8 Kommentarer

Umiddelbart "kun" adgang til "mit tdc" hvor der så ingen funktioner er endnu, desværre.

Muligvis serieafspilning, dvs. at man ikke manuelt skal starte et nyt afsnit af en optaget serie hvergang et afsnit slutter. 

Sidstnævnte har jeg dog ikke fået testet endnu.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints kimbr har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har ligeledes forgæves søgt efter en liste over ændringer og forbedringer. Jeg ser ændringer i blandt andet "Option" knappen, hvor der er flere valg. Ligeledes ved kanal-retur knappen, som viser op til flere besøgte kanaler.

Det ville være praktisk, at TDC sætter en liste ud på hjemmesiden, som viser de nye tiltag - nu hvor vi ikke længere modtager et TDC blad med posten.

• :D
  • Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Det forventer jeg (og rigtigt mange andre kunder) også at de gør, når den tid kommer. Men som det er nu, er alle kunder ikke opgraderede endnu.

Jo - men vi er mange der allerede har fået opdateret, så derfor er tiden til at vise en liste over ændringer.

Så har de, der endnu ikke er blevet opdateret noget at glæde sig til.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Ja. Det gjorde de jo også sidst. Omkring en måned før lagde de en noticifikation ud på tdc.dk, hvorefter opdateringen kom ud til alle kunder. Hvorfor de ikke har valgt at gøre dette denne gang kan enten tyde på et markedsføringstrick eller, at denne opdatering simpelthen ikke bringer specielle, nye features, andet en løsningen af "Ingen Lyd På Multiroom"-problemet.

Der er selvfølgeligt den nye fane "Mit TDC", men måske vil TDC ikke skrive noget, før der rent faktisk kommer indhold heri. - Og det gør der som minimum først når alle kunder ER blevet opgraderede.

HeinrichP: præcis; opdateringen indeholder fixes til lydproblemer , adgang til mit tdc samt serieafspilning.

Som tidligere nævnt er der endnu ingen funktioner under "mit tdc" og serieafspilning virker stadig ikke.

Jeg ringede til TDC igår som kunne oplyse at man er opmærksom på at serieafspilning ikke fungerer, og at der arbejdes på endnu en opdatering som skulle løse dette. 

Mht. manglende funktioner under "mit tdc", kunne man desværre ikke oplyse hvornår vi får adgang til f.eks. "play" osv. 

Jeg savner også en oversigt over nyheder/ændringer i softwaren.

Har selv konstateret følgende ændringer:

1. Lidt ændringer i skærmbilledet, når man spoler frem/tilbage i en optaget udsendelse. Fremfor et antal pile står der nu "x 1", "x 2" osv.

2. Når man zapper mellem kanaler vises en oversigt over de sidste sete programmer.

3. Så er der jo Mit TDC, som allerede er omtalt og vi spændt afventer, hvad er for noget Glad humørikon

4. Og en sidste ting jeg har bemærket for nyligt er, at der på Cartoon Network nu er mulighed for at vælge både dansk og engelsk sprog, men om det har noget med softwareopdateringen at gøre ved jeg ikke.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Den nye Klienversion giver ligeledes mulighed for at bruge "pausefunktionen" på Multiroombokse - hvor det før kun var muligt at afspille og planlægge optagelser

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)