ny bærbar netproblem

Hej jeg har købt en ny bærbar. Den gamle kørte fint via nette på tdc kabel, men den nye får ikke tildelt nogen ip adr med videre når jeg bruger samme opkopling som den gamle....?med andre ord dengamle kan jeg komme på nettet med men ikke den nye???

vh

Steen

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Steen.

Tillykke med den nyGlad humørikon

jeg er lidt i tvivl om hvad du mener med TDC kabel, mener du afmindlig TDC bredbånd eller er det Yousee du mener.

det ville også hjælpe meget hvis du skriver hvordan du går på nettet trådløst eller med et netværkskabel, og hvis du vil skrive hvilket styre system din ny computer køre med, og hvilket den gamle køre med.

Hej

Tak for respons

Jeg har Yousee og har et modem og bruger netværkskabel. Styresystemet windows 7 home edition. Den gamle med vista.

vh

Steen Persson

Problemet er løst!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, godt.

hvad var fejlen?

jeg vil også forslå dig at næste gang du har problemer med Yousee produkter, at du kontakter Yousee forum, da de vil have en støre chance for at hjælpe end vi har her på TDC forum

hm tjah fik support fra yousee og de undrede sig over de ip nr den fik tildelt og gjorde et eller andet, som jeg ikke har styr på såååå

nok ikke et fyldestgørende svar men supportmanden blev lidt overrasket da der pludselig var hul igennem.

tak for hjælpen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P