Numre på Favorit-liste slettes automatisk

• 0 kommentarer
Jeg hører TDC Play på min firmabetalte iphone, og det har jeg gjort i mere end et halvt år uden problemer. I går oplevede jeg dog at hele alle numre på min Favorit-liste blev slettet :-( Det skete i forbindelse med, at jeg havde lavet en ny liste. Det var rigtig surt, men jeg måtte jo starte forfra. Det sker dog stadig, når jeg har tilføjet nogle numre, kan det pludselig ske, at alt er slettet igen. Er der nogen, der kan hjælpe, da jeg er blevet helt afhængig af TDC Play.

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Hbak

Har du mulighed for at sende dit mobilnummer i en privat besked her i forum? Vi vil rigtig gerne have mulighed for at slå din historik op.

PÅ forhånd tak for hjælpen

Med trivlig novemberhilsen

C

Hej Chriz.

Min private iphone har gjort det sammen som Hbak´s i sidste uge. Jeg har ikke kunne tilføje numre til min favoritliste siden uden de forsvinder igen efter 10 min. Det samme sker, hvis jeg prøver at oprette nye mapper. Vil meget gerne kontaktes, hvis jeg selv kan gøre noget til at afhjælpe dette problem eller hvis I mangler info til at løse problemet.

Med venlig hilsen

tjandersen

Omdømme 2

hey tjandersen

Meget gerne - jeg har en fejlmelding kørende på den - så du må meget gerne sende en privat meddelelse med dit mobilnummer + brugernavn til TDC Play Web, hvis du har en fast track der.

På forhånd tak for hjælpen

C

Jeg har ringet til TDC og har fået at vide, at det er en fejl ved app'en, og at jeg skulle lukke den ned og lægger en ny app ind igen. Det hjalp, og Play har virket siden. Jeg vil dog håbe, at TDC får rettet fejlen, så det ikke sker igen. Man bliver jo afhængig :0)
Omdømme 2

Hey hBak.

Tak for feedback det er topgode nyheder - det vil jeg straks dele med mine kollegaer.

Ha' en god dag

C

Jeg oplever også dette problem. Kan den slettede liste genfindes ?

Claus

Hej Claus

Det er en meget gammel tråd du har fundet, og hvis det er i den nye play app, der lige er frigrivet, kan det være et problem vedrørende den.

Om den kan gendannes. hmm - der bliver jeg dig svar skyldig, men jeg ved der er skrevet om lister i denne tråd: /t5/TDC-Play/Det-nye-TDC-Play/m-p/107402#M4425 

Hvis du vil hjælpe tdc med at få den nye play til at makke ret, er du meget velkommen til at skrive til dem ang. de slettede lister. Det gør du her:

/t5/TDC-Play/Oplever-du-fejl-p%C3%A5-TDC-Play/m-p/112646#U112646

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P