Svar

Nulstilling af digitale kanaler ...

I løbet af de sidste 8 dage har jeg 2 gange oplevet at mit fjernsyns indstillinger af de digitale kanaler er blevet nulstillet/reset.

Lige før jul oplevede jeg at prgrammerne pludselig lå i en helt anden rækkefølge end normalt (f.eks. svt1 og svt2 lå på programmer 1 og 2)

Her til morgen fik jeg beskeden om at der ingen digitale kanaler var, her til aften var der igen kanaler, men nu  ligger de igen i vilkårlig rækkefølge.

Jeg benytter den indbyggede C-tuner i fjernsynet (SONY), så jeg bestemmer selv rækkefølgen på programmerne.

Er det nogle gode ideer til hvordan ovenstående opstår? udsender yousee evt. nogle signaler der for C-tunere til at genindlæse kanalerne ?

/Keld

icon

Bedste svar af HeinrichP 29 december 2010, 22:42

Dette er et forum for TDC-kunder. Jeg kan ikke forklare dig forskellen andet end at Yousee er kabeltv, TDC bredbåndstv. Navnene siger vist sig selv Blinkende humørikon

Herfor må jeg henvise til http://forum.yousee.dk hvor du kan oprette samme tråd og få flere, mere kvalificerede svar.

Godt nytår!

HUSK DESUDEN, at markere mit svar som løsning, da der ellers vil opstå lidt hurlumhej-forvirring. Dette kan også hjælpe andre forvildede Yousee-kunder Glad humørikon

Endnu engang: Godt nytår!

Se original

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Dette er et forum for TDC-kunder. Jeg kan ikke forklare dig forskellen andet end at Yousee er kabeltv, TDC bredbåndstv. Navnene siger vist sig selv Blinkende humørikon

Herfor må jeg henvise til http://forum.yousee.dk hvor du kan oprette samme tråd og få flere, mere kvalificerede svar.

Godt nytår!

HUSK DESUDEN, at markere mit svar som løsning, da der ellers vil opstå lidt hurlumhej-forvirring. Dette kan også hjælpe andre forvildede Yousee-kunder Glad humørikon

Endnu engang: Godt nytår!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P