Svar

Nokia N9 ?

• Bruger
  • 17 kommentarer
Er der nogen herinde fra TDC som kan sige om I tager denne spændende Meego telefon ind til jeres butikker ?

icon

Bedste svar af ErikPedersen 5 september 2011, 19:23

Ja jeg ved ikke hvor meget man skal lægge i det, men har hørt et rygte om at den skulle komme til November, i TDC's butikker.. håber dette er korrekt (eller gerne før).

MVH Erik

Se original

9 Kommentarer

Ja jeg ved ikke hvor meget man skal lægge i det, men har hørt et rygte om at den skulle komme til November, i TDC's butikker.. håber dette er korrekt (eller gerne før).

MVH Erik

Rygter er godt Blinkende humørikon

Den skulle ganske rigtigt komme til november og gunden til den først kommer der er at TDC har valgt kun at tage 16GB versionen ind. 64GB versionen kommer nemlig allerede sidt i september

Så det vil sige at det ikke på noget tidspunkt, vil kunne lade sig gøre at anskaffe, sig denne mobil i 64 Gb version hos Tdc??

kan da ikke være rigtigt..

Hilsen Erik (ny bruger, somme som før)

TDC sender på den måde deres kunder over i 3, der prioriterer anderledes. Gider egentligt ikke alt det bøvl med nye udbydere, men ...

Jeg ser også frem til at få N9 tilgængelig, jeg håber dog de tager 64 gb ind også, da prisforskellen ikke ser ud til at blive ret stor.

Jeg vil helst ikke skifte teleselskab, men det kan jo blive nødvendigt, hvis det skal være for bøvlet/dyrt at købe den mobil man gerne vil have.

At købe den uden abonnement er selvfølgelig også en løsning, men jeg forventede egentlig at man kunne fortsætte med at købe mobilen igennem TDC, som hidtil... øv øv...

Nu har både Telia, Call Me og 3 den, mon TDC snart også får Nokia N9? Syntes det er frustrerende når TDC ikke når at følge med, jeg er ikke interesseret i at skifte selskab. Det er i følge den kilde jeg har benyttet faktisk den første Nokia telefon med over 1GHZ processor i. Min svigermor har Nokia N8 og den var jeg faktisk talt ret skuffet over, den var meget plastikagtig og minder ikke om de gode gamle Nokia telefoner. Jeg har stadig en helt ny Nokia 8600 Luna liggende ved siden af mig på mit skrivebord, det er nu altså nostalgi og var i tidernes tid den fedeste Nokia telefon man kunne få. Heartbeatet ser bare godt ud!

Ja, de har den også ved Bibob og Telenor ...

http://www.pricerunner.dk/pl/1-2742568/Mobiltelefoner/Nokia-N9-64GB-Sammenlign-Priser

http://www.nokia.dk/find-produkter/produkter/nokia-n9

Jeg købte den (uden abb, 64 Gb) hos Telekæden på Frederiksberg for en uge siden, super fed telefon, men kan ikke sende/modtage mms på den ?! Er der nogle, som har erhvervet sig en ligeså ? :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)