Nokia N8 er noget skrammel.....

JEg troede jeg havde fået en iPhone killer, men nu går jeg meget stille med dørene!

Har kontaktet TDC privat og erhverv i Kolding omkring nedennævnte problem - men hvem, kan undvære en erhvervsphone i 2-3 uger???? Og den er software updated.

Derfor Besked til Nokia Care Danmark

[Contact subtopic[i]upport, servicecentre eller reparation]
Det er fandme uhyggeligt.
Købte N8 i 2 uge i december. Fik den ombyttet for umådelig langsommelighed i juleugen ved TDC Privat.

Kæmper nu med:

• Batteri aflader på ca. 8 timer og max 1 times samtale.
  • Skærmen fryser så man eks. ikke kan acceptere opkald eller finde kontaket og lignende. Og reagerer ofte ikke ved tast i menupunkter.
  • TDC personale i både erhverv og privat afdeling siger, at den virker meget langsom og at den ikke reagerer på tast og fryser.
  • Slukker af sig selv.
  • Micro laderstik virker som om det er løst indvendig i ttelefonen.
  • Mini USB virker også løst inde i telefonen
  • Telefonen vil heller ikke starte OVI Suite op og bliver ikke connected. Prøvet på flere pc'ere og med flere kabler!
Jeg synes dæleme dundrende at det er dybt kritisk.
Glemte Nokia at teste den første smartphone i sendte på markedet????????
Beder venligst om ny mobil snarest muligt og gerne E7 med mindre den er ligeså fejlbehæftet.
Og husk at man ikke bare sender en smartphone til reperation da man som erhvervsbruger ikke kan undvære den ½ time....]

Svar fra fra Nokia Care Danmark:

Hej Jacob
Tak for din mail.
Jeg beklager meget din oplevelse med Nokia N8.
Du skal rette din henvendelse til vores reperation-og reklamationsafdeling på nr: 33316011. Det er den afdeling som står for disse sager og dermed kan hjælpe dig yderligere.
Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte os igen.
Med venlig hilsen,
Stine Olsen
Nokia Care

Ringer til reperation-og reklamationsafdeling på nr: 33316011:

Svensk dame svarer og informerer om at de ikke kan tage sig af reklamations- sager eller ombytninger.

Hvis telephonen sendes ind til dem skal den sendes til EKSTERNT værksted eller sendes til Finland.

Og slutteligt - henvend dig til TDC!!!!!

Hvordan kan man få ombyttet sin N8 hurtigst muligt.

Overvejer E7 istedet, men er den funktionsdygtig. ???????????

Er der nogen der kender en løsning?

Gør TDC?

VH

Jacob Grønborg Eriksen

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints knudsen81 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa 

Jeg har også en n8 men ikke nogen af de fejl du skriver, og så meget andet n8 er ikke den første smartphone de sender på gaden ;-)

Jeg tror bare du har været uheldig de to gange 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P