Nokia N8

Hej

Ville bare høre om der er nogen som ved hvornår TDC vil fortælle noget om priserne på Nokias N8 mobil. Da de har udtalt til mobil.dk at den ville være klar i uge 41 så undrer det mig at den ikke er på siden endnu

TJ

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Tjelo

Tak fordi du har valgt at stille dit spørgsmål inde på TDC Forum.

TDC forventer at have Nokia N8 på hylderne omkring d. 9 november. Prisen bliver ca. det samme som HTC Legend, uden abonnement bliver prisen ca. 3600 kr.

Har du yderlige spørgsmål, er du velkommen til at skrive herinde igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Når nu den er klar om mindre end 14 dage, ville det så ikke være naturligt at lægge den ud på hjemmesiden, så man kunne se de forskellige kombi-muligheder der er og til hvilke priser. Jeg har bl.a. set at Callme allerede har haft den på deres sider i et stykke tid nu, med mulighed for forudbestilling. Men man venter måske til sidste øjeblik så man inden da har valgt at skifte selskab?

Personligt er jeg også meget interesseret i de kombinationsmuligheder der bliver for abonnement, og hvor lang leveringstiden bliver på Nokia N8, jeg håber da ikke at jeg bliver nødt til at skifte væk fra TDC?

Men jeg overvejer nu at vente med at købe en mobil til jeg også har set Nokia E7, men den skulle ifølge Nokia komme i uge 49, hvor Nokia N8 skulle komme i uge 44 (denne uge), men det er jo så udsat en smule.

Betyder dette at der er risiko for at Nokia E7 ikke kommer på markedet inden jul?

Min mobil står for snarlig udskiftning, og det er disse to modeller der primært bliver overvejet, men det kræver at jeg kan se dem inden jeg vælger. Jeg vil godt have Nokia N8, men jeg kunne godt være tilbøjelig til at vente til E7 kommer, således denne kan udelukkes.

Jeg syntes der mangler en del oplysninger på TDC's hjemmeside, det eneste jeg kan finde om N8 er gennem Nokia, eller via Google: http://privat.tdc.dk/element.php?id=17089&dogtag=p_shop_lp

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)