Nokia Lumia 800 igen

Der er noget, som jeg er kommet til at tænke på, efter jeg skrev mit forrige indlæg vedr. Nokia Lumia 800, i forbindelse med at mobilen var født med tilslutning til TDC mobil. Er dette virkelig tilfældet, eller kan årsagen i mit tilfælde være, at den formentlig nye mobiltelefon har været i andre hænder før mine? Jeg fik en regning den første dag på næsten 600 kr., og jeg kontaktede omgående TDC butikken, for at få ophævet købet, så jeg ikke blev ruineret. Ekspedienten gjorde mig opmærksom på, at der jo ikke var tilknyttet noget abonnement, hvad jeg udmærket vidste, eftersom jeg ved købet talte med hans kollega om at jeg hidtil havde været godt tilfreds med blot at betale for mit forholdsvis begrænsede forbrug. Han viste mig så, at mobilen var tilsluttet TDC mobil, som han så lukkede. Jeg kunne ikke ophæve købet, fordi jeg jo havde taget apparatet i brug, men jeg undrer mig stadig over den tilslutning til TDC mobil, og er mest tilbøjelig til at tro at en anden har haft held til at slippe af med en mobiltelefon der ikke levede op til forventningen, selv om den havde været taget i brug. Er jeg blevet snydt?

1 Kommentar

Hej tingbog

Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener med "tilsluttet til TDC mobil".

Vi har ikke operatørlåst mobiler i årevis. Hvis du mener, at telefonen er bundet til et abonnement, er det kun rent regnskabsmæssigt den bliver det. Det har ingen indflydelse på, hvordan telefonen virker, og som sådan ville du kunne sætte et vilkårligt simkort i telefonen.

Jeg vil meget gerne hjælpe med at finde ud af, hvad min kollega mente med "tilsuttet TDC mobil". Det kræver dog, at jeg har noget at slå dig op på. Derfor må du gerne sende en mail til kundeforum@tdc.dk med dit mobilnummer, og så vil jeg finde nogle svar.

Lidt generelt kan siges, at vi rigtigt nok kun accepterer returvarer, hvis de er ubrugte. Det vil sige at man, når man køber en mobil, også kan risikere at få en mobil, der har været solgt til en anden kunde før, men dog aldrig brugt.

Hilsen Niels

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P