Nokia 5130

Hejsa. Jeg har en Nokia 5130, som er sat op til TDC FLY, så jeg har

nydt musik fra TDC på den. Igår mistede jeg adgang til musikken, jeg skal på

nettet for at aktivere med en licens, men det hjælper heller ikke? Jeg fik andre problemer

igår, min browser, som var Opera Mini var pludseligt et ugyldigt program. Det skete

altsammen efter et besøg på TDC FLY, hvor jeg ikke kunne forlade portalen, og jeg måtte slukke

for mobilen.[i]

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Svar slettet af bruger. FN

Ok. Jeg forsøgte lige på en sang. Jeg får at vide, at en licens er sendt til mobilen, men

jeg kan ikke afspille sangen, men jeg skal aktivere den igen(og igen?). Al min musik fra TDC blev låst.Trist humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, FN.

ja det er en sandhed med modifakationer, det gælder for "Play PC" på play mobil skal du opdatere licensen for hvært musik nummer.

Omdømme 3

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, Lidt.

men normalt ville man ikke ligge mærke til det, du må spille nummeret fler gange inden du skal forny, og på langt de fleste telefoner sker det automatisk.

men jeg er glad for at jeg har en android, så jeg kan bruge App'en, så kan jeg også høre musik over Wifi og man skal ikke tænke på licenser forde det er en "Streamings" afspiller, men man skal stadig væk ikke betale for data.

Ok. Jeg har tænkt, at Nokia 5130 måske var taget af TDC´s kombabilitetsliste. Jeg kan bare ikke afspille det enkelte nummer, selvom jeg forsøger at forny licensen. Jeg har oprettet en profil hos TDC PLAY forum. Tak for svarene.Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)