Nokia 3120 nul MMS

Min Nokia 3120 som kunne sende og modtage MMS i starten er pludseligt hold op med denne funktion. Har flere gange downloadet indstillingerne på ny, men uden held. Har også været inde i TDC butikken - de kunne heller ikke finde ud af det! Nogen forslag?

10 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej richard

Jeg skal bruge lidt flere informationer, for at kunne finde fejlen.

Hvad siger telefonen, hvis du prøver at sende en MMS. Ligeledes hvad siger den, når du modtager en MMS?

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Hej Martin! Tak for dit svar. Når jeg sender MMS vises "G" symbolet i venstre hjørne af displayet, øverst

og kuvert symbolet roterer . Dermed er beskeden flyttet til "Udbakke".  Så sker der ikke mere end at efter et godt stykke tid får jeg at vide at "Beskeden kunne ikke sendes".   "Sendte beskeder" forbliver tom.

Ingen af de MMS beskeder jeg har sendte til mig selv som prøve er modtaget.

Venlig hilsen,

Richard.

Jeg har stadig ikke held med at få min mobil til at fungere med MMS. Har nu prøvet alt fra TDC website. Fulgte anvisningerne til punkt og prikke.
Hej Martin! Har du fundet på en løsning endnu? Har ellers prøvet alt på TDC website.

Jeg har præcis samme problem på min Galaxy S.

MMS har aldrig virket hverken ind eller ud.

TDC anvisningen er ubrugelig, deres personale ved intet om det.

Så mit råd er: skift teleselskab.

TDC kan ikke få ret meget til at fungere på android mobiler.

De undskylder sig med at det hele skal konfigureres så deres ubrugelige TDC app. virker.

Den er jeg nu helst foruden, den er spild af tid.

Ikke engang æ ø og å kan de vise!

Hej! Tak for dit svar. Jeg er tilbøjelig til at mene du har ret. Jeg har set "Kontant" i tv i denne uge om TDC.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej richard

Jeg undersøger stadig, men vender hurtigt tilbage.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Hej Martin!

Problemet skyldes formentlig at min GPRS får ingen kontakt. Mobilen scanner i nogen tid, "Opretter GPRS-forbindelse" og så vises teksten: "Timeout for forbindelse. Prøv igen."

Hilsen,

Richard.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)