Svar

Nogen der ved..?

• 0 kommentarer
Hej med jer..

Er der nogen der ved, om man er tvunget til at bruge den antenneforening der er med i ens lejemål i almennyttigt boligselskab?[i] Jeg bor i privat lejlighed, og har netop bestilt TDC's hometrio, men har nu fået tilbudt lejlighed i boligselskab, hvor Stofa leverer tvsignalet[i] Kan jeg få mit hometrio med, hvis jeg vælger at sige ja til tilbuddet?

icon

Bedste svar af PeterA1 21 november 2011, 19:35

Godt spørgsmålGlad humørikon

Desværre er der ikke noget generelt svar man kan give. Der findes nemlig flere modeller. Oprindelig var det altid sådan at antennebidrag var en del af huslejen. Så blev det sådan at det blev specificeret ud - men antennebidragt var en pligtig ydelse i kontrakten. Nu om dage er der nogen afdelinger, i nogen boligselskaber, hvor det kan vælges til/fra. Så du må spørge boligselskabet.

Husk også at spørge TDC om de overhovedet kan levere trio på den nye adresse.

Skulle det så endelig være, så vil det jo sjældent blive dyrere af at skifte til Stofa....

Vh

Peter

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Godt spørgsmålGlad humørikon

Desværre er der ikke noget generelt svar man kan give. Der findes nemlig flere modeller. Oprindelig var det altid sådan at antennebidrag var en del af huslejen. Så blev det sådan at det blev specificeret ud - men antennebidragt var en pligtig ydelse i kontrakten. Nu om dage er der nogen afdelinger, i nogen boligselskaber, hvor det kan vælges til/fra. Så du må spørge boligselskabet.

Husk også at spørge TDC om de overhovedet kan levere trio på den nye adresse.

Skulle det så endelig være, så vil det jo sjældent blive dyrere af at skifte til Stofa....

Vh

Peter

Tak for svar Glad humørikon

Jeg har fået oplyst at det er man ikke Glad humørikon

Venlig hilsen

Dora

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(