Netværk

Jeg vil gerne oprette et lokalt netværk, hvor alle PC kan se alle dokumenter, billeder osv.. PCerne har styresystem Windows 7. Hjemmegruppen er oprettet på alle PC. Der er adgang til internettet via trådløs router. Jeg har TDC sikkerhedspakke aktiv, når jeg deaktiverer sikkerhedspakken er der ingen problemer, med at komme i kontakt med de øvrige PCer, jeg er kommet frem til at der er en blokering i opsætningen af sikkerhedspakken, som er årsagen.

Er der nogen der har en løsning til opsætningen af sikkerhedspakken, så jeg kan komme i kontakt med de øvrige PC på mit lokale net. 

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg hverken kender eller bruger TDC's Sikkerhedspakke, men da den er baseret på F-Secure så kan du muligvis bruge denne interkative guide til at finde rundt i menuen:

http://www.f-secure.com/en_EMEA/flash-content/e-learning-tutorials/is2011/versions/da_DK/welcome/index.html

Mvh FN ;-)

Hej

Jeg har fået løst problemet via TDC's hjemme side,

Godt for dig!!  - har du noget imod at videregive din viden. Jeg tror, der er rigtig mange,
der slås med 'Hjemmegruppe-problemer' - det er umådeligt svært at vide om man skal
konfrontere Microsoft, TDC, Sagem .... eller videnskabsministeriet.... ;o))  for at få løst problemerne.

Jeg har for nylig fået installeret HomeDuo med den tilhørende router og sikkerhedsprogram F-Secure.

Jeg har har 3 computer i et Lan netværk forbundet med en Switch.

Min pc med XP kører fint og kan også printe, men til og mellem de andre pc'er med Windows 2000 og NT er der ingen netforbindelse til mere og derfor heller ingen printmulighed. 

Alt kørte fint indtil jeg fik HomeDuo.

Når jeg afbryder Firewall i F-Secure kan jeg godt få lov til at printe fra fx min NT'er, men det er jo ikke en god løsning.

Hvad kan jeg gøre bedre?

I skal tilføje en "undtagelse" i programmets firewall.

Bare følg guiden her så skulle i hurtigt komme udenom det problem Glad humørikon

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19108

Mvh.

Jebaek

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8