netopia router <-> tdc modem

Hej - jeg har betalt bredbånd gennem min arbejdsplads - home duo, men desværre med en netopia router! Jeg ville meget gerne selv kunne forwarde og blokere porte til brug i spil og til at sikre mod svagheder! Nu er det bare sådan at jeg ikke selv kan rose med det - det skal i til en pris på over 1000 kroner! Det er for dyrt så jeg vil vide om det er muligt at få udleveret et normal modem hvis i får netopia router tilbage?

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det er jo sådan set noget din arbejdsgiver bestemmer..... Erhvervsløsningen er låst fordi det ellers åbner en motorvej ind i din arbejdsgivers systemer.

I de netværk jeg har ansvaret for er den løsning du beder om, strengt forbudt. Jeg har prøvet at rydde op efter uvedkommende havde skaffet sig adgang netop på den måde - det var ikke et kønt syn....

Det kan selvfølgelig være din arbejdsgiver ser anderledes på den sag - men det er jo hans forbindelse og dermed også ham der bestemmer over den. Derfor er det hos ham du skal spørge.

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)