Svar

Netopia

• dfo
  • Deltager
  • 2 kommentarer
For ca. 1 måned siden fik jeg en Netopia router i stedet for en Cisco router + speed streamer. Siden da, taber mine PC'er forbindelsen til Internettet. Hvis jeg taster ipconfig /release og derefter ipconfig /renew i en DOS-promt - er jeg kørende igen - men det kan da ikke passe at det skal være nødvendigt. Jeg har tre PC'er er er tilsluttet med kabel.

icon

Bedste svar af miela1 26 august 2010, 21:29

Hej.

den fejl har jeg også set. og der hjalp det at hente Chanalyzer Lite eller et af de andre programmer fra www.metageek.net

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Glad robot

Jeg har lige haft et lindene problem med mine forældres Trådløse net, men det var vjeret så det hjælper nok ikke dig.

Hejsa, sidder lige og filosoferer på om det kan være forstyrrelser / indstråling som gør at du bliver kastet af, der findes et lille snedigt program som hedder inSSIDer, det vise dig en graf over hvilke "kanaler" din router sender på og om der er andre på samme kanal, efterfølgende er øvelsen så ar få flyttet din router til en anden kanal, det er nok lettere end at få andre til at flytte deres, især hvis de ikke oplever problemet. Hent programmet her: http://download.cnet.com/inSSIDer/3000-2085_4-10848357.html

Hilsen

Teleper

Jeg har et tilsvarende problem med min TDC Home Duo box. Her falder netværket og telefonen også rimelig **bleep** ud. Jeg vil rpøve at installere programmet på en af børnenes bærbare med trådløst kort for at se, om det kan løse problemet at ændre kanal, der er jo nok at vælge imellem.

Tak til "Teleper" - desværre får jeg følgende meddelelse når jeg forsøger at køre programmet: Unable to select interface. Please make sure you have selected an 8012.11 interface - og så kommer jeg ikke længere.Gal humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

den fejl har jeg også set. og der hjalp det at hente Chanalyzer Lite eller et af de andre programmer fra www.metageek.net

Omdømme 3

Du skal selvfølige også være sikker på at du har valgt et trådløst net kort.

4i7ED0F1293B53D80E

Hvis den ikke gør så virker det ikke.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)