Netgear Router WNR834Bv2 firmware

Min router kører med firmware fra TDC. Der er en fejl i, så jeg ikke kan bruge SERVICE BLOKERING sammen med SCHEDULE.

På Netgears hjemmeside kan je se at der findes et problem på det område, og at løsningen er at downloade ny firmware. Det har jeg gjort uden problmer, men jeg kan ikke få routeren til at accepter den ny firmware når jeg fra routeren køre UPLOAD.

Er der nogen der har erfaring med dette ?

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej 

Jeg vil lige forsiktig spørge dig om du har markeret eller oplyst routeren om hvor den kan finde den nye firmware, altså hvor du har gemt den nye firmware på din PC.

Ok - det var også bare lige en tanke jeg fik, men ellers har jeg ikke den store erfaring med routeropdatering. De få gange jeg har gjort dette har det bare kørt derudaf uden problemer. Det er desværre ikke meget hjælp herfra, men det kan måske være andre der har gode råd.Blinkende humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg vil lige spørge om du har hented Opdateringen fra Netgear eller fra TDCs hjemmeside.

den skal hentes fra TDC, så er du mere sikker på at den virker.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5816

Problemet er at jeg ikka kan finde firmware til NETGEAR WNR834 på TDC's hemmeside, heller ikke med TDC i røret !

Men tak indtil videre.

Keld

Hej

Jeg har lidt af samme problem. Men jeg kan slet ikke få lov til at komme ind på routerens setup sider.

Der kommer kun en automatisk opsætningsside af TDC, hvoe man kan sætte det trådløse netværk op. Men ingen muligheder froat komme uden om denne setup.

Hvordan er Du kommet uden om denne opsætningsside? Jeg vil bruge min som WiFi extender men ska dertil deaktivere dchp-serveren.

Så hvis du kan huske det kan DU evt. fortælle mig hvordan jeg kommer uden om denne setup?

Jeg har prøvet at lave opsøtningen, men så kan jeg ikke logge på mere. Så skal jeg nullstille routereen for at komme ind i den gen!?

Har Du (eller andre) nogle tips?

Mvh Frank

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)