Netgear problemer

Heej mikkel...

Jeg har læst nogle af dine indlæg angående trådløs router.

Jeg har nu prøvet hele min ferie på at lave min netgear, som har virkede før men da jeg vil skifte pinkoden på den, endte jeg på bar bund, så jeg valget at reset min router.... 

Efter resetes gik jeg på internet og udfyldte skemaet med ny pinkode og navn osv...

Efter udførelsen, og jeg lukker browserne ned og starter den igen,.. virker internettet ikke.

Jeg har en netgear WGR614.. Jeg tilslutter min ethernet stik i netgear hvor min andet ethernet stik fra modet sidder helt ud til højre...

Håber virkelig du vil tage tid til at hjælpe mig

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, igen.

Du skal lige prøve at tage din router af og sette din computer derekte i modemet.

tag det kabel der går ud af dit modem, og tage den anden ende ud af din router, og så sette den ende som var i routeren i computeren.

se om du kan gå på nettet.

det er bare lige for at fejl finde.

Hej mikkel igen...

Ja det virker... 

what next to do ? Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Så er vi sikker på at det er i routeren den er gal,

jeg vil forslå at du i første om gang prøver at resette din router, og tager alle kabler ud, og samler det igen, efter den har vejledning.

http://download.tdconline.dk/pub/tdconline/kundeservice/netgearrouter54_2.pdf

jeg tror nemlig det er en opsetnings fejl.

Ja jeg tror også det er en lille fejl der driller.. men har prøvet så mange valgmuligheder self at jeg er ved at blive skør...

Jeg har reset routerne og fulgte vejledning.. Jeg gennemfører hele vejledning, opstarter det hele.. og går ind på routerlogin.com

og længere kan jeg ikke komme?

Omdømme 3

Hej,

istedet for Routerlogin.com så prøv http://192.168.1.1

Desværre, det var samme udfald. :/

Omdømme 3

Hej,

Prøv at sette computeren i et andet stik i routeren,

hvis det ikke virker er jeg bange for at der skal en ny router til,

jeg kan ikke finde på flere måder at løse problmet på, idet du ikke kan komme ind i routeren kan du nemlig heller ikke opdatere firmwaren som måske kunne løse sådan et problem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)