Netgear

Hej

Jeg har fået installeret Home Trio. Forbindelsen mellem Home Box og komputeren er etableret via en "N 300 Wireless USB Adapter WNA3100". Det tråløse netværk hedder TDC-A5C0 (Trådløst netværk med  sikker-hedsaktivering WPA2). Det fungerer fint men forbindelsen bliver samtidigt betegnet som værende usikker. Hvordan kan jeg gøre forbindelsen SIKKER?? Hvad er sikkerhedsrisikoen?

Det ville glæde mig at høre nærmere. På forhånd tak.

Mvh Peter Haussmann

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Nicotec.

hvorfor din forbindelse bliver betegnet som usikker ved jeg ikke, for det er den ikke så det er nok sansynligvis en ureglmegsig hed i din computer.

selvfølig er der altid sikkkerhedshuller i et netværk, men ikke noget der skulle få din computer til at skrive at dit netværk er usikker, det skal den nemlig kun gøre hvis du har et netverk uden en kryptering, og du køre med WPA2.

så jeg vil forslå at du prøver at genstarte din computer, og din homebox.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

lige en tilføjelse, du kunne evt. lige kigge om din computers firewall er på. Du kunne også lige tjekke homeboxen's firewall.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)