Netbasis til bredbånd

• ee1
  • Deltager
  • 3 kommentarer
Min kæreste har fået et brev vedr. Netbasis. Hun har ikke brugt netbasis i 5 år og vidste ikke, at hun havde et sådant. Den mailadresse, der er angivet i brevet anvender hun på sit bredbåndsabonnement.

Hvis hun opsiger sit netbasisabonnement mister hun så sin bredbåndsmaialdresse, som tilsyneladende er den samme som på netbasis? Og hvad sker der med mailene?

Kan hun med sindsro opsige netbasisabonnementet?

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej ee

Tak fordi du har valgt at stille dit spørgsmål på TDC Forum.

Jeg vil tillade mig at henvise dig til nedenstående tråd, der handler om det samme. Muligvis kan du bruge svaret derfra:

/t5/Bredb%C3%A5nd/Netbasis-opsagt-regning-alligevel/td-p/2116

Hvis ikke du dette svar hjælper dig, er du naturligvis velkommen til at kommentere dette indlæg.

Hej

Jeg er osse en af dem som har fået regning fra Netbasis osv osv..... men den flinke dame krediterede regningen og bad mig flytte mine mailadresser. Fra Netbasis over til mit Bredbånd ????? ja I må undskylde men jeg aner ikke hvad damen mente - hun gav mig et nr 4075, som jeg skulle søge på og der kunne jeg så se hvordan jeg flyttede adresserne - jeg slettede de 4 adresser, men den 5. kan jeg ikke ændre på, jeg skal have oprettet en Mailboks før jeg kan flytte mail adressen Blinkende humørikon Jeg aner ikke hvordan jeg opretter en mailboks og om den så bliver oprettet på bredbåndet HELP

Er der nogen der kan/vil hjælpe mig Humørikon med tunge

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej HannahPigen

Tak fordi du har valgt at stille dit spørgsmål på TDC Forum.

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig. Jeg vil bede dig om at følge denne vejeldning:

Du skal oprette en mailadresse på dit bredbåndskundenummer. Det 12-cifrede kundenummer finder du på din ordrebekræftelse. Efterfølgende skal du flytte mailadressen fra dit Netbasis abonnement over på bredbåndsabonnementet.

Hvis du ikke kan finde din ordrebekræftelse er du velkommen til ar sende en PM (Privat Meddelelse) så sender jeg kundenummeret med posten.

Vejledning:

1. Gå ind på www.oreg.dk klik på ”Jeg har ikke et TDC Login” udfyld de relevante oplysninger.

2. Du skal oprette en ekstra mailadresse på dit nye login:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25186#opret

3. Flyt efterfølgende mailadressen fra Netbasis abonnementet til bredbånds abonnementet:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25149

Håber dette besvarer dit spørgsmål, ellers er du velkommen til at skrive herinde igen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)