Netbasis - kan ikke taste hele kundenummeret

Formularen til opsigelse/ændring på tdc.dk/netbasis beder om et 10-cifret kundenummer. Jeg har et 12-cifret kundenummer og kan ikke taste de sidste 2 cifre. Mit 9-cifrede kontonummer kan heller ikke godkendes. Hvad gør jeg?

2 Kommentarer

Problemet løste sig efter en genstart. Fik derefter lov til at registrere mit 12-cifrede kundenummer.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej morgiane

Tak for det  Glad humørikon

Hvad nu? Mener han det?

Ja, det gør jeg faktisk. Tak fordi du vælger forum. Også specielt tak fordi du giver dig tid til at komme tilbage og fortælle at problemet er løst og hvordan. Det er sådan forum hele tiden bliver bedre.

Jeg kan da komme med en lille tilføjelse.

Min opfattelse er, at genstart af computeren hjælper på mere end 80% af alle computer problemer!

Måske nogle vil gå i rette med mig omkring dette. Men fakta er, at man ALTID skal genstarte, hvis noget er, som det ikke burde være. Kan man ikke taste alle cifre, virker mail ikke, hopper muse markøren, eller hvad det måtte være, så genstart. Altså - sluk computeren og tænd den igen  Glad humørikon

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P